2012. november 29., csütörtök

FOTD – new hair

DSCF0825

Sziasztok! A mai bejegyzésben az új hajam lesz előtérben, de csináltam egy sminket is hozzá, így tulajdonképpen egy Face of the Day post lesz.

Hy girls! The today post main character is my new hair style but I made a makeup as well.

DSCF0832

DSCF0828

Products

Eyes:

- ArtDeco eye base
- Primark Smokey eyes palette
- Rimmel Scandaleyes mascara
- Essence eyebrow pencil

Face:
- N°7 Beautifully Matte foundation
- Oriflame Very me blush
- 2000 Collection Sheer loose powder

DSCF0819

DSCF0816
Feel the Rock ‘n’ Roll!

Hogy tetszik az új hajam?
Mi a véleményetek a sminkről?
 
What you think about my new hair style?
Do you like the makeup?

24 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. höh, jaja nagyon paráztam milyen lesz :)

      Törlés
  2. Szerintem életed egyik legjobb döntése volt, hogy rövidre vágattad a hajad, a mostani pedig nagyon vagány lett, nagyon jól áll *.* A smink is jól sikerült, szép vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, és teljesen egyet értek veled :)

      Törlés
  3. Jó a hajad nagyon a jobb oldaláról is csinálnál egy fotót mert nem látom , hogy arról milyen lett. csak annyit , hogy rövid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazából annyi a lényege, hogy arról fel lett nyírva :) köszi szépen ^^

      Törlés
  4. De durva, ritka, hogy valakinek ilyen jól álljon a rövid haj, pláne ez a hajtípus, szerencsés vagy ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen :) szerintem az arcformám miatt van, de örülök neki, hogy ilyet örököltem ^^

      Törlés
  5. wow, merész, de jól áll! :) van, akiknek annyira szuper ez a frizura (persze azért láttam olyat is, aki jobban tette volna, ha inkább meghagyja a korábbit). szerintem hozzád ez nem csak külsőre illik, ezért is áll ennyire jól :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, először nagyon izgultam milyen lesz, de végül élőben nem akkora a változás és így is nagyon tetszik, szóval felesleges volt félnem :)

      Törlés

  6. Nagyon jól áll, tetszik :)
    A smink is jó :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól áll neked ez a haj és a sminkkel szuper! :)

    VálaszTörlés
  8. Hát ez nagyon király lett :) <3 imádom :) fú nagyon jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nélküled soha nem jut eszembe, szóval tényleg nagy köszönet neked! :) :*

      Törlés
  9. Nagyon tetszik a frizurád! Én biztos nem merném bevállalni, de neked eszméletlenül jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! tessék merésznek lenni, ez csak haj, visszanő ;)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥