2012. november 23., péntek

jewel haul

Sziasztok! Ezeket az ékszereket nemrégiben vettem. Főleg a party ruháim kiegészítőiként, mivel hétköznap nem nagyon hordok. Ha hordok is maximum hosszú nyakláncokat, vagy gyűrűt.

Hy girls! I bought these jewels not a long time ago. Especially I bought them for my party dress because I'm not really wear jewels in daytime. If I wear the jewel is maximum a long necklace or a ring.




Gold feather earrings
George | 3.50 £ (1260.-)

Ezt a fülbevalót a hétvégén fogom viselni először. Mivel az egyik srácnak akivel kijöttünk szülinapja lesz, újra bulizni megyünk. Itt kint elvárás, hogy milyen ruhába menj partyba, ezért az új pólómhoz tökéletesen fog állni ez a tollas csoda. 

This weekend I'm going to wear this earrings for the first time. As one of the guys who came with us out will have a birthday, so we're going to party again. I think in England there're expectations that what kind of clothes to go to a party, and my new shirt will be perfect with this feathery wonder.




Manifold bracelet
Primark | 5 £ (1800.-)

Szerintem ezekhez a szépségekhez nem sok mindent kell hozzáfűzni. Nagyon tetszik, hogy különböző formájú, színű, tapintású karkötőkből áll össze. A köves és az arany szögletes a kedvencem, de így együtt is tökéletesen harmonizálnak.

I think the beauty of these is visible. I love they composed the variety of shapes, colors, tactile bracelets. The stony and the gold square is my favorite, but it's also perfect harmony together.




Glossy mustache ring
Republic | 5 £ (1800.-)

Az őszi kívánság listámon is rajta volt a bajuszos gyűrű. Erre a gyönyörű szép teljesen kövekből kirakott gyűrűre véletlen bukkantam rá az egyik boltba. Azonnal tudtam, hogy ez velem fog jönni.

The mustache ring was on my autumn list. I found this beautiful completely stone studded ring accidental in a store. Immediately I knew this was going to come with me.


Owl long necklace
Sports direct | 2 £ (720.-)

Egy baglyos nyaklánc is rajta volt a listámon, amit végül egy sport boltban találtam meg. Külön tetszik, hogy nem olyan unalmas réz színű, hanem kifejezetten színes. Imádom, rengeteget hordom mióta megvettem.

This owl necklace was on my list as well, I've finally found it in a sports shop. I particularly love that it's not the boring copper color, but definitely colorful. I love it, I wear a lot since I bought it.


Black berry earrings
F&F | 4 £ (1440.-)

Ezt a fülbevalót a múltkori outfitemhez viseltem. Nagyon tetszik, hogy annyira egyszerű és mégis különleges. Szerencsére a viselete is kényelmes, nem húzza le a fülemet és még viszketni sem viszketett, pedig általában csak az igazi arany ékszereket bírja el.

I wore this earrings when we were last time at a party. I love it, it is so simple and yet special. Fortunately, is comfortable to wear, don't pull my ears and they aren't itchy, but usually they bear with just the real gold jewelry.




Black feather necklace
Sports direct | 1 £ (360.-)

Szintén egy sport boltban találtam rá erre a nagyon szép fekete tollas nyakláncra, amire már régóta vágytam. Gyönyörűen terül szét a nyakamon és nagyon fel tud dobni egy sima, egyszerű összeállítást.

I found this beautiful black feather necklace in a sports shop also, which has long been wanted. Beautifully spread out on my neck and it can make to special a simple outfit as well.



Nektek, hogy tetszenek a szerzemények?
Melyiket vennétek meg ti is?

What do you think about my shopping?
Which one do you prefer?


Kiss, Dotty ♥

26 megjegyzés:

  1. Komolyan egy font volt az a tollas nyaklánc?! Sírok. Itt miért nincs ilyen gyönyörűség ilyen olcsón? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen tényleg annyi volt, nem hagyhattam ott :) hidd el átérzem a dolgot, régen nekem is ez volt a problémám :(

      Törlés
  2. Az aranyozott fülbevaló tetszik a legjobban!!
    Régen nem tetszettek ezek a "tyúktoll"szerű fülik,de azóta beszereztem már kettőt is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem ez az első, egy feketére vadászok már régóta, de eddig még nem akaródzott össze jönni :/

      Törlés
  3. nagyon bejön az összes :) szépek nagyon :D remélem jólvagytok és jól érzitek magatok odakint :D puszi ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen Dóri :) jól vagyunk, minden rendben, nem sokára megyek haza "telelni" :) puszi

      Törlés
  4. a bajuszos gyűrű nagyon szép! :) szép a többi is, de nekem az tetszik a legjobban

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is az a kedvencem, őt követi a karkötő :)

      Törlés
  5. csodásak, a karkötőszett a kedvenc :)

    VálaszTörlés
  6. a leveles füli és természetesen a bajusz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon örültem ennek a tollas fülbevalónak, de a bajusz örök kedvencem marad :)

      Törlés
  7. Mindegyik nagyon szép, az összeset elfogadnám. De a legelső a kedvenc, olyan jó lenne valami hasonlót találni :) sőt igazából e-bayen kerestem is, de nem igazi tollból szeretnék, hanem 'merev' bronz, vagy aranyozott valamit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem ez nem igazi toll, hanem műszálakból van :)

      Törlés
  8. Mindet elfogadnám! Itt Magyarországon miért nincsenek ilyen boltok? :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom :( én is úgy utáltam, hogy nálunk semmi jót nem lehet kifogni :/

      Törlés
  9. szépek! :) viszont az 1 fontos nyaklánccal vigyázz, mert én is vettem ilyesmit még nyáron 1 euróért, és első használat után lejött róla az összes toll :D ez talán stabilabb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen :) én már viseltem párszor, eddig még bírta, de valóban nem a legbiztosabb nyakláncom :)

      Törlés
  10. A karperecek a kedvenceim, gyönyörűek! :)

    VálaszTörlés
  11. Én általában turiban szoktam ékszert venni, igazi vintage dolgokat lehet találni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én turikba még nem találtam normális ékszereket, de itt kint nincs is turi :)

      Törlés
  12. A karkötő szett a kedvencem o.o Primarkot akarok!!! (Szuper ez a télies blogséma!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen :) itt kint már lassan tél van, olyan hideg szokott lenni :)

      Törlés
  13. A tollas ékszerek tetszenek a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is nagyon tetszenek, eddig még sosem hordtam ilyesmit :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥