2012. november 17., szombat

OOTD - breaking dawn


"Azt hiszem, az agyam sosem fog jól működni. De legalább szép vagyok." (Hajnalhasadás)

"I guess my brain will never work right. At least I'm pretty" (Breaking Dawn)


Tegnap voltunk moziba és mi mást nézhettünk volna, mint a Breaking Dawn 2. részét. Nagyon kíváncsi voltam már rá, mert nagyon nem tetszett az 1. része. Kövezzetek meg, de unalmas volt! Szerintem egy filmet nem szabad ennyire elrészletezni, még akkor sem ha nagyon hűek akarnak lenni a könyvhöz. A két műfaj teljesen más. Na de a lényeg! Őszintén abban reménykedtem, hogy a több izgalom miatt majd visszahozzák a színvonalat. Szerencsére sikerült!

Yesterday we were in the cinema and what else would we watch like the Breaking Dawn - part 2. I've been very curious about it, because I didn't like the part 1. Kill me, but it was boring! I think a movie shouldn't be so detailed, even if they wanted to be faithful to the book. The two are completely different genres. But the point! I hoped that they'll bring back the excitement level. Fortunately, it worked!







Póló / T-shirt: Turi / Second hand
Blézer / Blazer: Atmosphere (Primark)
Nadrág / Trousers: Atmosphere (Primark)
Cipő / Shoes: Atmosphere (Primark)
Nyaklánc / Necklace: Oasap
Táska / Bag: Atmosphere (Primark)
Kabát / Coat: F&F (Tesco)


Nektek, hogy tetszik?
Láttátok már a filmet?


Do you like my outfit?
Have you seen the movie?



Kiss, Dotty ♥

18 megjegyzés:

  1. én holnap fogom megnézni, már nagyon várom:) igaz, az előző rész kicsit érdekesre sikerült, de nekem még úgyis tetszett:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem arról van szó, hogy nem volt jó a sztori, mert tényleg hűek voltak a könyvhöz. de egy könyv és egy film nem ugyanaz. mindenesetre örülök, hogy megmentették a 2. résszel :)

      Törlés
  2. Én is holnap megyek megnézni. És cuki a nyakláncod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó mozizást! :) köszönöm szépen, szerintem egy újragondolt Hamupipőke sztori :)

      Törlés
  3. Engem nem hozott lázba a film, az elsőt láttam talán, de szerintem azt se végig...
    Nagyon csini voltál, a cipőd meg a nyakláncod tetszik a legjobba :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) jobban szeretem a könyveket, ez csak természetesen. akik olvasták őket és látták a filmet is, tudják, hogy ég és föld.

      Törlés
  4. Én holnap megyek megnézni, már nagyon várom! Nekem a szemüveged tetszik a legjobban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor neked is jó mozizást :) én még mindig bele vagyok szeretve, egyáltalán nem bántam meg, hogy végül ezt vettem meg nem pedig egy sima feketét :)

      Törlés
  5. Az nagyon gáz, hogy 2x próbáltam megnézni az első részt, de mind kétszer bealudtam rajta? :D Bezzeg a paródiát sikerült megnéznem elsőre...
    Csinos vagy a képeken,a nadrágod vigyázz mert elviszem!:) Mintha fogytál volna, jól látom?:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ehehe, én nem bírtam magam rávenni, hogy még 1x megnézzem. itt kint csináltak olyat, hogy a premier előtt levetítették az előző 4 részt, majd az utolsót is... nem bírtam volna 10 órát ülni a moziban :D köszönöm szépen, talán fogytam is, de inkább találtam magamnak egy jó boltot ;)

      Törlés
  6. Én már láttam:) nekem a vége furcsa egy kicsit, nem érzem azt, hogy be lenne fejezve :( . A nadrágod annyira jó <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a könyv is teljesen ilyen, pontosan ugyanezekkel a szavakkal. szerintem is olyan mintha nem lenne befejezve, de sajnos már nem is lesz :( Köszönöm szépen, nagy kedvencem lett ez a nadrág :)

      Törlés
  7. Olyan szuperül áll ez a szemüveg! :) Egyébként nekem nagyon tetszett a film!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) mikor megvettem voltak egy páran akik fintorogtak, de én az első másodperctől szerelembe estem vele :D

      Törlés
  8. Szia Dotty :) örülök, hogy rátaláltam a blogodra - eszméletlen jól áll ez a kék szemüveg keret és a hajad is angyon jó :) szuper az outfited - a filről nem tudok mondani semmit, mert még nem láttam :) üdv: norcsikiss http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! üdvözöllek a blogon :) köszönök szépen minden dicséretet. a te blogod is felkeltette a figyelmem, legalább lesz mit olvasgatnom ma este :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥