2012. november 20., kedd

primark beauty - smokey eyes set review


Primark | 1,50 £ (540.-)

Andus és Thündérke is írta, hogy kíváncsiak lennének erre a kis set-re, így gyorsan el is készítettem. Aznap nem fotóztam le az egész terméket, mikor a haul-os bejegyzést és természetesen a hét elejére újra beborult és szörnyű idő van. De megpróbáltam mindent kihozni belőle.

Two of my followers asked me to do a review about this set, so here it is. When I wrote the haul post I didn't take photos about this product and of course the weather terrible again and the sky is grey. But I did everything for the good pictures.

Szerintem nagyon igényes külső borítást kapott. Nagyon tetszik ez a párducos minta, a mérete is tökéletes. A zárja mágneses, de jó erős, szóval bármikor be merném dobni a táskámba. A belsejében találunk egy kis tükröt is, ami szerintem túl apró ahhoz, hogy bármit is rendesen lássunk, de egy gyors ellenőrzésre alkalmas. Ezenkívül van benne egy step-by-step leírás is a tökéletes smink elkészítéséhez. Szerintem ez egy nagyon jó ötlet, főleg azoknak akik először kezdenek neki a sminkelésnek.

I think the packing is really adorable and demanding. I really love this panther style and the size is good as well. The lock is work with magnet but it's really strong so I can put it in my bag with no fear. When you open the product you can find a small mirror in it. I think it's too tiny to see your make-up properly but if you just need to check it, it's useful. In addition, you can find a step-by-step in there for the perfect make-up. If you're a new in this theme it's totally suitable for you.


Az összetevőket a doboz alján találjuk. 

You can find the ingredients at the bottom of the product.



Na jó, nem húzom tovább az időt, íme a színek. A legsötétebb szín egy gyönyörű sötétszürke, kicsit kékes finishel. A második egy középszürke ezüstöt, barnás finishel. A legvilágosabb és egyben a kedvencem egy világosszürke, egészen fehéres, csillámos finishel. Mindegyik szín 1g tömegű. A tapintásuk kicsit bolyhos érzést kelt a kezeimen, valamint porozódnak is (főleg a legvilágosabb), de ez felvitelkor nem tűnik annyira fel. A festékek mellé kapunk még egy kis ecsetet is, amit tudom sokan nem szeretnek, de én előnyben részesítem az applikátorokat. 

Well, don't pull on your time, here are the colors. The darkest color is a beautiful dark gray, with a slightly bluish finish. The second is a medium silver-gray with brown finish. The lightest and my favorite in a light gray with a white, shimmery finish. Each color is 1g weight. The touch sensation in my hands is a bit fluffy and they're dusting (especially the lightest), but it doesn't seem so at your application. With the eyeshadows we get a small brush is what I know many people don't like, but I prefer the applicators.



(természetes fény, alap nélkül / natural light, without base)

(természetes fény, alappal / natural light, with base)

(egy kép a párommal a buliban / there's a picture with my BF in the party)

Eddig egyszer használtam őket és nagyon jól teljesítettek. Csak alapozót tettem a szememre, mivel még nem szereztem be professzionális szemhéjalapot, a régi DIY pedig elfogyott már. Este 10-kor tettem fel és mikor hajnali 3-kor hazaértünk, 5 óra után még bőven a helyén volt, alig bírtam levakarni. Nálam ez jó eredménynek számít egy átbulizott éjszaka után. ;) Nagyon megszerettem és szerintem egy teljesen jól kihasználható termékről van szó. Biztos, hogy a bulisminkjeimhez minden alkalommal használni fogom valamelyik színt.

So far, I have used them and it worked well. I just put a bit foundation on my eyes and I made my make-up at 10 pm and when we got home at 3 am. Five hours after my make-up was there where I put it on. Me it is a good result after such a party night. ;) I really love this set and I think it's a very useful product. I'm sure I'll use it for my all party make-up.


Nektek mi a véleményetek?

What's your opinion about it?

Kiss, Dotty ♥

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, szívesen megnézném, hogy teljesít élesben. A csomagolása is olyan kis kívánatos :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is, lesz majd vele FOTD később, akkor megnézheted közelről is ;)

      Törlés
  2. Jajj örülök, hogy írtál róla, nagyon tetszik! Amúgy szerintem vannak elég jó sminkcuccok a Primarkban, amióta megvettem ott a bronzosító palettámat, szinte mindennap használom :D . Ahj vissza akarok menni Londonba :D .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én esküszöm soha nem találom a sminkcuccokat, nem elég már ez a szemüveg sem? :O mindig csak a kasszánál az akciós kosárban találok valamit, a szájfényeket is ott találtam. kinyitom már jobban a csipáimat :)

      Törlés
  3. Hű, nagyon szépek a színei, és maga a paletta is <3

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥