2012. december 1., szombat

my Christmas wish list


santa xmas wish list

Itt az ideje, hogy én is megírjam a karácsonyi kívánság listámat. Nincs olyan sok dolog rajta, de remélem azért a Jézuska (itt kint a Mikulás) vet rá egy pillantást. :)

It's time for me to write my Christmas wish list. There aren’t so many things on it, but I hope that my lovely Santa take a look at it. :)

474446cc3ac9a806828e858038adf2db
Bdellium Tools – Yellow bamboo brush set
Beauty Chamber | 79.95 £ (28793.-)
| link |

Már az őszi kívánság listámon is szerepelt egy ecsetkészlet, de nem tudtam választani. Sok, sok véleményt olvastam és végül ez a szett tetszett meg a legjobban. Igaz az ára borsos, de szerintem egy ilyen készlet beszerzése után nem nagyon kell újdonságok után kutatni.

My autumn wish list also included a brush set, but I couldn’t choose. I read a lot of opinions and I liked this kit the most. True the price is hefty, but I think after this one I don’t need to search for new brushes.


252ultimatepalette_photo_001
Coastal Scents – 252 Ultimate Palette
Coastal Scents | 29.95 $ (6480.-)
| link |

Erre a palettára tegnap világított rá Eni, a Me, myself and eye blog írója. Nagyon szépen köszönöm neki! Gyönyörű ez a paletta és mindig egy olyan dologra vágytam amiben minden szín megtalálható!

This palette was revealed yesterday by Eni the Me, Myself and Eye blog’s writer. I thank her very much! It's a beautiful palette, and always wanted one of those things where you can find all the colors!

3589
Lady Gaga – Fame EDT
Superdrug
100 ml | 53.99 £ (19436.-)
50 ml | 29.99 £ (10796.-)
30 ml | 23.99 £ (8636.-)
| link |

A szeptemberi Glossybox-ban kaptam egy parfüm mintát, de sajnos csak 3 ml volt. Nagyon hamar elfogyott, pedig imádtam az illatát. Tökéletes volt számomra, friss, gyümölcsös, édes illat. Nagyon szeretnék egy ilyet, teljes valójában is.

In the September Glossybox I received a sample of perfume, but unfortunately it was only 3 ml. I used it very soon, in turn I loved the smell. It was perfect for me, a fresh, fruity, sweet aroma. I really want this one, just in a full size.

67388f87-0348-480e-a16a-d12ba5ae7eee
Nars – Orgasm blusher
Nars | 21 £ (7560.-)
| link |
Nagyon régóta szeretném ezt a pirosítót és sajnos az őszi kívánság listámról sem tudtam kihúzni, így átkerült a karácsonyiba. Remélem minél hamarabb magaménak tudhatom.

I want this blusher for a very long time and, unfortunately, I couldn’t pull out of my autumn wish list either, so I moved it to my Christmas list. I hope I can call my own as soon as possible.


remington-ci8319-keratin-therapy-pro-curl
Remington - Keratin Therapy Pro Curl Volume Tong
Boots | 24.99 £ (8996.-)
| link |

Lehet, hogy az gondoljátok, nekem nincs szükségem ilyenre, hiszen van kb. 10 centi hajam. De! Nagyon is szükségem van ilyenre, mivel rövid a hajam, ezért nem sok frizurát tudok belőle kialakítani, viszont elég hosszú és sűrű ahhoz, hogy begöndörítsem. A Remington termékei nálam mindig tökéletesen működtek, ezért döntöttem ez mellett.

You might think that, I don’t need this, because I have about 4 inches of my hair. But! I also need, because my hair is short, so it's not so much style I can create, but my hair is long enough and thick enough to curl it. The Remington products are worked perfectly for me, so I choose it again.



Ezeket a termékeket szeretném úgy igazán. Tudom néhol fogjátok a fejetek, hogy mennyibe is kerül, de mint tudjuk Angliában nem ugyanazok az árak, mint otthon, szóval ezeket vegyétek figyelembe.


Van olyan amit ti is szívesen megvennétek?

 Which one do you prefer?

16 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. jajj ne is mond, már úgy hiányzik :)

      Törlés
  2. Az a paletta tényleg olyan gyönyörű. Ecset nekem is listámon van egy ideje, bár én nem hinném, hogy ekkora készletre fogok beruházni, egyelőre a szemhéjfestéshez lenne fontos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem egyszerűbb egybe megvenni, mint külön-külön. általában ennek a fajta vásárlást preferálom :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. de jó végre egy magyar is megerősíti, eddig csak külföldi blogokon olvastam véleményeket róla :)

      Törlés
  4. Jesszus mekkora paletta! :))))
    nagyon tetszik a profilképed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? mikor megláttam, nem hittem a szememnek! azt hittem valami kamu "CS" paletta, de nem :) köszönöm szépen :)

      Törlés
  5. Az én listámon is rajta vannak az ecsetek, a paletta és az Orgasm. Bár én valószínű, hogy egy kisebb ecset készletet fogok beszerezni, és az Orgasm helyett is a Sleek dupeot, attól még az a NARS az álmom :)
    Megj.: Az inch nem egyenlő a centivel, 1 inch 2 egész valahány centi (nem tudom pontosan).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor nagyrészt egyezik a kívánság listánk. én inkább maradok a Nars-nál, ha már beruházok rá akkor az eredeti legyen az. köszi a megjegyzést, utána nézek :)

      Törlés
  6. Nekem a parfüm 30 ml kiszerelése van meg és imádom! A paletta és az ecsetek is jól néznek ki. Remélem, majd a viszontlátjuk őket a blogon egy posztban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Réku nálam jobban senki nem reméli, hogy lesznek róluk bejegyzések ;)

      Törlés
  7. Szia! Igazán nincs, sőt most kicsit irigy is vagyok, hogy már Te meg is rendelted. :D Majd muti meg ha megjött, kivi vagyok "élőben" milyen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nem rendeltem meg, csak a páromtól :) mindenképp lesz róla kép ^^

      Törlés
  8. A Lady Gaga parfüm:)
    Azt én is szeretném:) iszonyat jo:)
    Itthon kerek 8000ft ért láttam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyetértek! nagyon jó illata van. 8000-ért nem is sok :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥