2013. január 3., csütörtök

N°7 Beautifully Matte Foundation

DSCF0908

Sziasztok! Említettem, hogy rengeteg tesztet befotóztam, az összeset ami az oldalsávban található. Az első amit megmutatok egy alapozó lesz.

Hello! I mention it before that I took pictures a lot of future review, all of which is in the sidebar. The first I'll show you a foundation.

Először egy videót láttam a neten, majd gondoltam én is kipróbálom. Elmentem a Boots-ba és egyből meg is csinálta nekem a hölgy. Nagyon kedves volt, tájékoztatott mindenről. A kis analizálót először a állkapcsom vonalába, majd az orcákhoz tette. Nem éreztem semmit a vizsgálat alatt, pár másodpercet vett igénybe. A végső szín ami a bőrömet jellemzi a “Warm Beige”. Ezután megvitattuk, hogy kombinált bőröm van, a T-zónám száraz, a többi rész pedig normál, így ezt az alapozót ajánlotta nekem.

The first time I saw a video on the net, and I figured I might try it. I went into Boots and instantly made ​​me a woman. She was very nice, informed me of everything. She put the small analyzer first line of the jaw and cheeks. I didn’t feel anything during the test, it took a few seconds. The final color of my skin is characterized by a "Warm Beige". Then we discussed that my skin is combination, dry T-zone, the other parts are normal, so this is the foundation she recommended me.

DSCF0909

“ A N°7 Beatifully Mattító alapozó kiegyensúlyozza az olajtermelést, és minimálisra csökkenti a pattanások megjelenését. Megmarad az arc természetes színe és hosszabb ideig tűnik frissnek és üdének. Nem fényesedik át 14 órán keresztül, és a lágy, egyenletes finishű.”

“ N°7 Beautifully Matte foundation balances oil production and minimizes the appearance of blemishes. Color stays true and looks fresher for longer. For up to 14 hours shine free and a soft, even finish.”

DSCF0912

Az alapozó egy fekete, ezüst betűs dobozban érkezik, amelyen minden információt megtalálunk, ami fontos lehet. Pumpás kiszerelése van, amit azért preferálok jobban, mert így elegendő mennyiséget tudok kinyomni. Nagyon könnyű, kicsit folyósabb alapozó, de jól ellehet oszlatni a bőrön. Hypoallergén, antioxidáns és SPF 15-öt is tartalmaz. Szalicilsav is található benne, ami segít megakadályozni a pattanások kialakulását.

The foundation is arrives in a black, silver letter box, which can find all the information that may be important. It has got a pump what is more preferred because I can press enough cream. Very easy, little bit more liquid consistency, but well disperse on the skin. Hypo-allergenic, antioxidant and contains SPF 15. Salicylic acid in it, which helps fight against bacteria which cause spots.

DSCF0919


Úgy gondolom jól látható a két képen is, hogy mekkora a különbség. Nagyon jó a fedése, tökéletesen illeszkedik a bőröm színéhez. Eltünteti a pattanásokat, a pirosságot és kiegyenlíti a bőröm felületét és színét is. Az átfényesedésről nem tudok sokat nyilatkozni, ugyanis mindig használok fölé porpúdert. Tartósságra is nagyon helytálló, ha reggel 5 körül felkenem, még este 6 órakor is ott van ahol lennie kell. A termék 30 ml és 9.50£-ot (3420.-) fizettem érte, az eredeti ára 12.50£ (4500.-).

I think the difference is clearly visible between the two images. It’s great for covering, perfectly matches with the color of my skin. Removes pimples, redness and balances the skin surface and color. I can’t say too much about the shine free, because I'm always using Loose Powder to the top. The lasting is pretty good, if I put it on about 5 am, even at 6 pm is there where it should be. 30 ml and the product was £9.50, the original price is £12.50.


Ti mit gondoltok a termékről? Megvennétek?

What you think about the product? Will you buy it?

12 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon jól néz ki a végeredmény. Én biztosan kipróbálnám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, nagyon örülök hogy kipróbáltam mert ez az első alapozó amivel eltudtam ezt az eredményt érni :)

      Törlés
  2. Meg hát, főleg ha előtte az én bőröm is megvizslatnák, belőnék pontosan.:) Ennyi pénzért mondjuk itthon is kaphat az ember jobb alapozót, de ilyen jól fedőt, ennyi pénzért talán nem minden márka tud kínálni.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én még sosem próbáltam drága alapozókat. egyébként itt kint nekem a 12£ nem tűnik soknak érte, de ha forintban nézzük akkor biztos hogy nem venném meg :/

      Törlés
  3. Nagyon szuper :) Ennek a márkának amúgy is jó kis dolgai vannak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyetértek, és a kinti árakhoz képest szerencsére nem olyan drága :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. eddig mindenképp azon a véleményen vagyok, hogy az is :)

      Törlés
  5. Nagyon meggyőzőek a képek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt elhiszem, én is meglepődtem mikor először kipróbáltam :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥