2013. január 7., hétfő

Rimmel Mascara–Scandaleyes Extreme Black

DSCF1039

A mai napon egy újabb teszttel érkezem, de a héten várható még egy fashion és lehet, hogy egy haul bejegyzés is. Ez attól függ, hogy kapok fizetést pénteken.

Today I write an another review, but this week will be a fashion and probably a haul post as well. It depends on how get my payment on Friday.
DSCF1041



  • A csomagolását egyszerűen imádom! A narancs és a fekete együtt egyébként is jól mutat, de a sárga és a zöld mellett ez a másik két kedvenc színem. Engem már itt megnyertek.
  • Sajnos elég kusza szempilláim vannak, néha képtelen vagyok rendesen kifesteni, valahol mindig nem úgy áll egy szál, ahogy szeretném. Többször is említettem már, hogy saját tapasztalatom szerint könnyebben és gyorsabban megbírom csinálni a szempilláim egy nagyobb kefével. Ennek a szempillaspirálnak szerencsére vastag keféje van és a kupak is teljesen jól illeszkedik a kezembe, attól független, hogy elég nagy a mérete.
  • Az illata az a tipikus spirál illat, amit van aki nem szeret van aki igen, engem különösebben nem zavar, mert csak a felvitelkor érzem.
  • A festék állaga nekem kicsit vizes, mindenképp várni kell vele egy 4-5 percet mire teljesen megszárad és már nem mászik el a helyéről.


    • I just love the packaging! The orange and black look good together anyway, but beside yellow and green this two is my other favorite color. They already won me with this.
    • Unfortunately,I have quite messy lashes, sometimes I can’t paint properly. More than once I mentioned that I think it’s easier and faster to do the eyelashes with a larger brush. Fortunately, this mascara brush is thick and the cap is fully fits in my hand in turn the size is quite large.
    • The smell of the typical spiral scent that some people isn’t like, it doesn’t bother me particularly, because I only feel when I’m applying.
    • The texture of the paint is a little wet, be sure to wait for 4-5 minutes to dry completely and it won’t climb out of its place.

    DSCF1132
    szempillaspirál nélkül / without mascara

    DSCF1138
    1 réteg szempillaspirállal / with 1 layer mascara

    DSCF1140
    2 réteg szempillaspirállal / with 2 layer mascara

    Úgy gondolom alapjáraton nagy szempilláim vannak, de ezzel a spirállal sokkal szebbek, íveltek, dúsabbak és nem mellesleg brutál feketék. Én szeretem sok rétegben felvinni a festéket, de ezzel a termékkel úgy gondolom felesleges, hiszen már az 1. réteg is tökéletes. A termék 12 ml-t tartalmaz, amit 5 £-ért (1800.-) vettem egy bevásárlóközpontban. Ha ez elfogy nem biztos, hogy újraveszem, kiszeretnék próbálni másikat is.

    I think my eyelashes are long at idle, but with this is much more beautiful, curved and brutal black. I like to apply a lot of layers of paint, but I think with this product is superfluous, since the first layer is perfect. The product contains 12 ml and I bought it in Asda to £5. If I run out from this mascara probably I won’t buy it again, I’d like to try something else.


    Ti mit gondoltok róla? Megvennétek?

    What you think about the product? Will you buy it?

    6 megjegyzés:

    1. Tényleg tetszetős a csomagolás, bár nekem egy kicsit bumszlinak tűnik :)
      Épp ma délelőtt fényképeztem én is szempillaspirálról tesztet, de annyira viccesek lettek a képek rólam, hogy inkább elnapolom a dolgot :D

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. igen elég nagy a csomagolás, de szerintem ez a Rimmel-től már megszokott. a képeket meg ne is mond, vagy 100 db-ot csináltam mire rendesen befókuszált a gépem, nem akarta a jót :"D

        Törlés
    2. Tényleg nagyon látványos már egy rétegben is! :D Nekem csak ez a narancs-fekete külső nem tetszik.

      VálaszTörlés
    3. Válaszok
      1. igen, de láttam hasonlókat más márkáknál amit kiszeretnék majd próbálni :)

        Törlés

    Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
    Puszi, Dotty ♥