2013. január 1., kedd

welcome 2013!

please_be_good
Sziasztok! Először is Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek! Remélem jól telt a szilveszter, jól berúgtatok, megvoltak a fogadalmak és a babonáknak is eleget tettetek. Mivel rengetegen írtak évvégi összefoglalót, így gondoltam én is összeszedem a fontosabb dolgokat a blog és az én életemben is. A mai napomat a tesztek fotózásával töltöttem, úgyhogy legalább 2 hónapnyi kép pihen a mappáimban és várja, hogy napvilágot lásson. ;)
Hello my followers! First of all, Happy New Year for everyone! Hope you had a really good New Year's Eve, drank all night and made your vows. Since a lot of people wrote a summary at the end of the year, so I figured I might get my important things in my life and my blog too. Today I spent my day photographing the reviews, so at least 2 months picture lying in my folders and looking forward to see the light of day. ;)
DMPLAY_Enchanted April

Hosszas blogolvasás és rengeteg töprengéssel töltött éjszaka után, április 15-én hajnalban megszületett a Muccuus’s Life blog és vele az első bejegyzés. Másnap 16-án már meg is volt az első követőm, akinek külön köszönöm, hogy ilyen gyorsan bizalmat szavazott nekem. Április végén feltöltöttem az első OOTD bejegyzést, amihez elég nagy bátorságot kellett gyűjtenem. A hónap utolsó napján pedig megírtam az azóta is leglátogatottabb bejegyzést, amit eddig összesen 1793-an néztetek meg.
After a lot of blog reading and thinking, the Muccuus’s Life blog and the first post was born at dawn on 15th April. The next day, on 16th already was the first follower who has a special thank you for your confidence in me so quickly. In late April I uploaded the first OOTD post, which I had to collect some brave. The last day of the month I written the most popular post, the total view is 1793 people!

its-may

Május 3
-án felkerül az újabb OOTD bejegyzés, ahol a párom ballagására felvett ruhámat mutattam meg nektek, összesen 629-en tekintettétek meg eddig. Először nyertem egy nyereményjátékon, ahol Anyák napi ajándék volt a nyeremény. Megírtam az első DIY bejegyzésemet is, amit nagy érdeklődés övezett. Május 14-én létrejött a blog Facebook oldala, ahol azóta 146-an követtek. Másnap 15-én meghoztam életem legjobb döntését haj ügyileg és derékig érő hosszú barnáról, rövid (pixie) stílusra váltottam. Az öltözködésemet is nőiesebbre vettem, blézert és szoknyát kezdtem hordani. Május 22-én elértem a 37 követőt és a 10000 feletti látogatottságot! Pár nappal később megosztottam veletek, hogy Angliába utazom egy évre, ez azóta változott és nem valószínű, hogy hazaköltözöm. A hónap végére 43-an lettünk és már az Instagram-on is fellelhető voltam.
On 3rd May, a new OOTD posted, which included the dress I weared on my boyfriend's graduation, the total view is 629 people. The first time I won giveaway in which the prize was a Mother's Day gift. I wrote my first DIY post also surrounded by great interest. On 14 May, I created the Facebook page of the blog, which has since been followed by 146 people. The next day, the 15th has taken the best decision of my life, I switch a hairstyles from my waist-length brown hair to a short pixie. I started to wear skirt and blazer, I became more feminine. On May 22, I reached 37 followers and over 10,000 in attendance! A few days later, I shared with you that I travel to England for a year, this has changed and probably I never go home. By the end of the month we were 43 and you can also found me on Instagram.
june03c

Június 5-én elindítottam a blog első nyereményjátékát, az első 50 követőm megünneplésére. A kiírást követő 5. napra a duplájára nőtt a követőim száma, és a Facebook-on is már 81-en voltunk, valamint átléptük az 18000-es látogatottságot! A játék kezdetét követő 19-ik napon pedig elértem a 150-es követői számot, ennek ellenére csak 49-en jelentkeztetek a játékra, amiből arra következtettem, hogy nem csak ezért vagytok itt. Jelentkeztem Timi felhívására, ahol új blogokat mutatott be a saját blogján, aznap 1500-as rekord nézettség volt. A hónap közepén jelentkeztem az Oasap programba, ahonnan egy szép nyakláncot rendeltem. Június 28-án pedig pár barátommal együtt elhagytuk a magyar földet, hogy aztán az angol honban valósítsuk meg álmainkat.
On June 5, I started the first giveaway, to celebrate the first 50 followers. After 5 days doubled the number of followers, and Facebook we were 81 of us, and we crossed the 18,000 hits! After 19 days of the beginning of the game I reached 150 followers number, however, only 49 did you sign on to the game, from which I concluded that it is not the only reason why you are here. I applied for Timi's call where she show some new blog and on the same day was a record 1500 hits. In the middle of the month I signed up for the program Oasap, where I ordered a beautiful necklace. On June 28, along with a few of my friends have left the Hungarian land, and then to the English home to fulfill our dreams.
July2012Wallpaper-2560
Júliusban először jártam a TBS üzletében és megkaptam az első díjamat is, amit csak még több követett. Sajnos a bejegyzések száma lecsökkent, mivel nem volt internet a lakásban, így kávézóból kellett megoldanom a dolgot, ami nem olcsó mulatság volt akkoriban.
In July, the first time I went to the TBS and got my first award is that more committed. Unfortunately, the number of posts dropped because there was no internet in the apartment, so I had to go to a café, which was expensive for me in those days.
september
Szeptembert egy jó kis vásárlós bejegyzéssel nyitottam, amit 572-en néztetek meg és rengetegen kommenteltetek is. 24-én egy jelentősebb esemény következett a hónapban, ugyanis 4 évesek lettünk a párommal! A hónap végén pedig befizettem az első Glossybox-ra, amiben rengeteg szépséget kaptam.
In September, I opened with a haul post, which seen by 572 people and many of you wrote a comment. On 24th, a major event took place in the month, I and my boyfriend were celebrate our 4 years anniversary. At the end of the month I got my the first Glossybox, which gave me a lot of beauty.
NovemberDesktop_00_860
Novemberben újból belekezdtem a blogolásba és elkezdtem angolul is írni a blogot. Sok haul, teszt és outfit bejegyzést olvashattatok a hónapban. A hajam ügyében újabb változás következett be és a rövid barna pixie-ből, felnyírt fekete lett.
In November, I started blogging again, and I started to write blog in English. I wrote some haul, outfit and review post in this month. My hair has changed from a short brown pixie, to a sheared black.
keep-calm-and-welcome-december-2
Nem tagadom, hogy December a kedvenc hónapom. A hó elején sajnos munkát kellett váltanom, de nagyon nem jött be a dolog. Ínhüvelygulladást kaptam és egy napi fizetésem ráment arra, hogy egyáltalán el- és hazajussak a munkahelyről, így végül ideiglenesen visszamentem az előző helyre. Regisztráltam Twitter-re és Bloglovin-ra is. December 8-án betöltöttem a 20. életévemet, amire a srácoktól egy tetoválást kaptam. Ezután túléltük a világvégét és hipp-hopp itt is volt a Karácsony és az új Coastal Scents palettám, ami a kívánság listámon is szerepelt. A szilvesztert itthon töltöttük négyesben, mert hullafáradtan estünk haza a munkából. Pókereztünk, UNO-ztunk, ettünk, ittunk, mulatoztunk :’D
Az évet
186 rendszeres követővel
120 bejegyzéssel
1214 hozzászólással
58 794 oldal megjelenítéssel
146 Facebook követővel
32 Instagram követővel
8 Twitter követővel
3 Bloglovin követővel
rengeteg tapasztalattal
jókedvvel és szeretettel
zárom.
I don’t deny that December is my favorite month. In the beginning of the month, unfortunately, had to switch to a new job, but it didn’t worked. I got tendonitis and I cost my one day salary to go there and get home from work, so finally I went back to the previous job. I registered on Twitter and on Bloglovin too. I turned 20 years old on 8th December, and I got a tattoo for present. After we survived the end of the world, already was Christmas and I got the new Coastal Scents palette, which also included my list of wishes. We spent the New Year's Eve at home foursome because we fell back dead tired from work. Played poker and UNO and ate, drank, and have fun :)

I closed the year with
186 regular followers
120 posts
1214 comments viewed
58,794 hits
146 Facebook followers
32 Instagram followers
8 Twitter followers
3 Bloglovin followers
a wealth of experience
happiness and love.

4 megjegyzés:

  1. Még sok-sok ilyen szép évet! :)

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert kívánok a 2013-as évre is és várom az új bejegyzéseidet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, neked is kívánom hogy jól teljen az éved :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥