2013. január 15., kedd

yves rocher lipstick – shade 106

DSCF0985

Sziasztok! Ma is egy tesztet hoztam nektek. Ebben a bejegyzésben egy Yves Rocher rúzst mutatok meg nektek. Remélem tetszeni fog! :)

Hello! I bring a review for you today. In this post I will show you an Yves Rocher lipstick. I hope you will like it! :)

DSCF0986

A külső borítás színe tökéletesen megegyezik a rúzs színével. Szerintem egy értékelendő, hiszen így nem kell órákig keresgélni melyik szín melyik.

The packing color is perfectly match the color of the lipstick. I think it is a valued, since you don’t need to search through hours of which color is which.

DSCF0993

Ez a rúzs egy igazi téli szín. Ahogy az árnyalat neve is megmondja (Mauve) gyönyörű mályvás-bordós színe van és egy egyszerűbb szem sminket nagyon fel tud dobni. A terméket még az októberi Glossybox-ban kaptam, így nem tudom mennyibe kerül eredetileg. A súlya 3,7 g és tipikus rúzs illata/szaga van.

This lipstick is a true winter color. As the name tells (Mauve) this is a beautiful mauve with a little claret, it makes extreme a very simple eye makeup. The product was in the October Glossybox, so I don’t know how much it costs originally. The weight is 3,7 g and it has the typical rouge smell .

DSCF1032DSCF1030

A textúra nagyon lágy és könnyen kenhető. Nem szárította a szám, sőt inkább hidratáltnak éreztem utána. Sajnos tartósságról nem tudok írni, mivel (számomra) ilyen erős rúzst nem merek sokáig viselni.

The texture is very soft and easy to spread. It didn’t dry out my mouth, even I felt it was more hydrated. Unfortunately, I can’t write about the lasting, because I’m not so brave to wear a strong (to me) lipstick for long time. 

 

Nektek van Yves Rocher rúzsotok?
Mit gondoltok róla?

Do you have Yves Rocher lipstick?
What do you think about it?

8 megjegyzés:

  1. Hahó! Én erősebb színre számítottam valahogy szájon. Viszont látszik,hogy jó minőségű, meg hogy hidratál. És jól áll,használd bátran :P :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet, hogy más alap szájszínnel erősebb lenne :) nekem még így is erős :)

      Törlés
  2. szerintem hétköznapokra nagyon klassz,olyan minőségi hatása van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hú én ezt maximum csak estére hordanám, még mindig nyúl vagyok a sötétebb rúzsokhoz :/

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a szín, én mostanában kaptam rá az erőteljesebb rúzsokra, szinte öltöztetnek! :) Van is Yves Rocher kuponom, lehet, hogy rúzsra kéne elköltenem? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én még nem kaptam rá, de egyre többször nézegetem azokat is :) szerintem jó kis rúzs, erre biztosan beválthatod a kuponod :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥