2013. január 28., hétfő

zalakaros 2013

DSCF1292kattins a nagyobb képekért / click for the bigger pictures

Sziasztok! A telelésnek is vége szakad egy héte után, de jól éreztem magam Zalakaroson. Megmondom őszintén annyira nem szeretem ezt az üdülőfalut, hiszen nincs sok látnivaló, az élet sem túl pörgős. Egyszer pont egy olyan hetet fogtunk ki, amikor vásár volt a faluban, na azt például nagyon szerettem. Voltunk Keszthelyen a Pálmaházban és moziban is Nagykanizsán. Ma hoztam nektek pár képet az üdülésről :)

Hello! The winter holiday end after a week, but I felt good in Zalakaros, what is a small town in Hungary. To tell the truth I don’t like so much this village, because there isn’t much to see, and the life is not too funky. Once we went in a lucky week because there was a fair in the village, that was very good. We were in Keszthely in the Palm House and watched a movie in Nagykanizsa as well. Today I brought you some pictures of our holiday :)

DSCF1276

 DSCF1286

DSCF1282

 DSCF1300

DSCF1302

 DSCF1310

DSCF1308 DSCF1311

DSCF1329 DSCF1443

DSCF1449 DSCF1451

DSCF1439 DSCF1440

DSCF1333 DSCF1334

DSCF1335 DSCF1336

DSCF1338 DSCF1350

DSCF1359 DSCF1405

DSCF1371 DSCF1375

DSCF1379 DSCF1381

DSCF1397 DSCF1399

DSCF1413 DSCF1429

DSCF1460 DSCF1273

Remélem nem volt unalmas ez a sok havas és virágos kép :) A héten még jelentkezem egy teszttel és egy sminkes bejegyzéssel. Addig is vigyázzatok magatokra!

I hope it wasn’t boring the lot of snow and flower pictures :) This week I'll write a makeup and a review post. Until then, take care of yourselves!

12 megjegyzés:

  1. De jó, tetszett a kis összeállítás. :-) Mi Siófokon jártunk nemrég, lehet, hogy mutatok majd képeket :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki! az is szép hely, bár én még csak nyáron jártam ott :)

      Törlés
  2. miért téptetek ki egy szív alakú részt a növényből? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem téptünk ki semmit :) ezt a növényt egy baktérium támadta meg és pont szív alakú lett a fertőzött rész :)

      Törlés
  3. De jók ezek a képek, nagyon jól nézel ki :) Voltatok itthon? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) igen meglepiből hazautaztam, apukám teljesen lefagyott mikor meglátott, anyukám csak annyit mondott: "na ne hülyéskedjetek már!" :) de egyébként még itthon vagyok 1,5 hétig :)

      Törlés
  4. A pálmaházban én is voltam idén, nyáron. Nem fogod elhinni, de a az egyik cica pont akkor volt nagyon pici... A bal oldali. Őt én is lefotóztam. Durva, ez az egybeesés nagyon!! :) De jó látni, hogy mennyit nőtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen mondták hogy nyáron sokkal szebb, mivel pont egy olyan időszakban voltunk amikor nem nagyon virágoznak. nagyon szép cica volt és selymes volt a bundája. biztos jól van tartva :)

      Törlés
  5. Zalakaroson nagyon sokszor nyaraltam már. Igaz, hogy nincs nagy élet, de nagyon hangulatos városka! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyetértek abban hogy hangulatos, csak ha már egyszer-kétszer körbejártad az egészet utána már nem olyan izgalmas :)

      Törlés
  6. Kedves Mucuska, Zalakaros, nem üdülőfalu hanem üdülőváros! A képeket elnézve a város nevezetességeit nem is láttad... amiről nem a város tehet, van tourinform iroda ott lehet érdeklődni, mindenkinek segítenek. Télen nincs nagy élet (szabad téri koncert minden héten pl.), ez igaz (ahogy máshol sincs 20cm-es hóban), de a nevezetességek ugyanott maradnak. Aki nem sajnálja a benzint meg a lábait az láthatja őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anonymous! először is maximum Mucus, másodszor pedig nem most voltam ott először (ahogy ez a bejegyzés 3. mondatából is kiderül), kb ez volt az 5. alkalom. egyszer-kétszer körbejártam az egészet és megnéztem minden nevezetességet. nem kérek elnézést azért mert 5-re már nem találom olyan izgalmasnak, mint elsőnek. máskor légyszives előbb érdeklődj, ne pedig kioktass. köszönöm :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥