2013. február 13., szerda

essence haul

DSCF1614

Sziasztok lányok! Nem tűntem el, itt vagyok, csak vissza kellett kicsit rázódnom a munkás ember életbe. Ma végre hoztam is nektek egy bejegyzést, mégpedig vásáárlósat! :)

Hey, girls! I didn’t disappear, I'm here, just I need to use to the work life again. Today I can finally write you a post, exactly a hauuull! :)

DSCF1620

Nude Glam nail polish
01 hazelnut cream pie | 06 cookies & cream

Rossmann | 350.-/db (£0,97/each)

Annyira nem vagyok körömlakkos, mivel még mindig borzalmasan gyengék a körmeim, de ezeket a Nude Glam lakkokat nagyon szeretem. A 06-os lakkot alig bírtam megvenni, mert vagy ki volt fogyva vagy megvoltak romolva! Gusztustalan sárgaságok úszkáltak a lakkban, ezt az egyet találtam aminek úgy tűnt semmi baja.

I'm not a kind of nail polish girl because my nails are still terribly weak, but I love these Nude Glam polishes. I hardly find the number 06, because a lot of them was deteriorated or wasn’t in the store! Some disgusting yellow thing swam in the varnish, I found only this one which seemed to be fine.

DSCF1624

Marble Mania lipgloss
01 peach and mix| 05 coral whirl

Müller | 350.-/db (£0,97/each)

Nem vagyok oda a szájfényekért, de a különlegesnek látszó darabokat szeretem, ezek pedig egyértelműen azok. Volt több színben is, de ez a kettő fogott meg igazán. Mióta megvannak csak ezekhez nyúlok.

I'm not really like lipglosses, but I like if it’s something special and these are absolutely special. There were several colors, but these two really caught on me. Since I bought them I only use these ones.

DSCF1632

XXXL Shine lipgloss
Cosmopolitan gift

Ezt az átlátszó szájfényt egy Cosmopolitan újsághoz kaptam ajándékba. Nagyszerűen feltudja dobni a rúzsokat, de ha semmihez nincs kedvem csak felkenem és máris kap egy kis fényt a szám.

This clear lipgloss was a gift from a Cosmopolitan newspaper. A great way to add some glare to a lipstick, but if I don’t feel to put anything on my lips I'll just give some shine with this lipgloss.

DSCF1637

Colour Arts mixing jars
Rossman | 450.- (£1,25)

Ezeket a kis keverő edénykéket a házi készítésű dolgokhoz vettem. Ajakra és szemre való dolgok is tökéletesen elférnek benne.

I bought these small mixing jars to the homemade things. This fits perfectly with lips and eyes things as well.

DSCF1638

Lipliner - 07 cute pink
Rossmann | 400.- (£1,11)

Szükségem volt már egy szájkontúr ceruzára, mert egyre több rúzst használok. Kettő szín között hezitáltam, de végül ezt a szép száj színű ceruzát választottam.

I needed a lip pencil, because I use lipstick more and more. I hesitated between two colors, but in the end I chose this beautiful mouth colored pencil.

DSCF1648

I ♥ runway highlighter
Rossmann | 350.- (£0,97)

Nagy nehezen a 3. üzletet megjárva találtam rá egy teljesen tiszta, használatlan highlighter-re. Azonnal meg is vettem, inkább szemöldökcsontra és szemzugba használom, mert nagyon csillámos, az arccsonton már soknak érzem.

I finally find this completely clean and unused highlighter in the 3th store. I bought it right away, I use it the corner of the eye and under the eyebrows, because this is very shimmery, I feel it too much on the cheekbones.

DSCF1655

Nail white pencil
Rossmann | 350.- (£0,97)

Olvastam, hogy volt akinek bevált, volt akinek nem. Nekem viszont szükségem van egy fehérítő ceruzára és mivel a kupak kialakítása megtetszett, ezt választottam.

I read that someone liked it, someone not. As for me, I need a whitening pencil and because of the cap design I chose this one.

DSCF1703

24h hand protection balm
Apple, Cinnamon and Punch winter edition
Rossman | 500.-(£1,39)

Véletlen elfelejtettem a csoportkép készítésekor, viszont ez a kedvencem az essence-s zsákmányból. Sokáig vacilláltam a Forrócsokis és e között, de végül a különleges illata miatt ezt hoztam el, szerencsére nem bántam meg.

Accidentally I forgot at the time when I took the group picture, but this is my favorite from the essence haul. I hesitate between the Hot chocolate and this, but finally I took this because the special fragrance, fortunately, I didn’t regret it.


Ennyi mindent sikerült beszereznem, bár nem csak a leárazás miatt szerettem volna Essence dolgokat vásárolni. Sajnos nagy szívfájdalmam, hogy az angoloknál szinte semmilyen német gyártmányú terméket nem lehet kapni, így az Essence-t is csak otthon tudom megvenni.

I bought a lot of thing, although it isn’t just the sale because I wanted to buy things from Essence. Unfortunately, there is a large heart ache that in England I can’t buy almost nothing from German brands, so I can buy Essence only in my country.

 

Ti miket szereztetek be a leárazáson?
Hogy tetszenek a termékek?

Which one of these do you like?

12 megjegyzés:

  1. Jajj, én még a leárazás elején voltam DMben, tök sok minden volt, többek között highlighter és egy jó világos kis púder is. Nem vettem meg mondván önmegtartóztatás, púderem is van stb. Azóta is bánom. Mindig az volt a bajom, hogy nem tudok essence leárazást kifogni az elején,erre mikor kifogom akkor meg ott hagyom 350ért mind2 terméket. xD GRATULA Adél... :D Ügyi voltál :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mikorra én hazaértem már szinte minden le volt fosztva, csoda, hogy találtam valamit, az összes Rossmann-t végig jártam Szegeden, hogy mindent be bírjak szerezni :)

      Törlés
  2. Szuper dolgok! :) Én csak Hello holot meg az egyik duo lakkot vettem meg, Cosmohoz meg egy nude szemceruzát választottam, amiről kiderült, hogy tele van arany csillámokkal, de azért örülök neki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a Cosmoból már csak ilyet találtam :) A duo lakkok engem nem annyira mozgattak meg, bár a narancsosnak nagyon szép színe van :)

      Törlés
  3. Wow,te is csomó jó dolgot szereztél be,ezt még 350-es áron vagy már a 200-ason?
    én ezeket vettem,ha van kedved nézd meg:
    http://inimeite.blogspot.hu/2013/02/zsakmany_12.html#more

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezek nagy részét a 350.-os akcióban vettem :) te is jó dolgokat szereztél be, a stay all day krémes szemhéjfestékekből én is akartam venni, de már sehol nem találtam olyat ami teljesen ép lett volna :(

      Törlés
  4. Szia! Új olvasód vagyok, imádni való a blogod. Őszinte leszek, nem csak a bejegyzéseid tetszenek, hanem, h angolul is írsz. Tanulok belőle, komolyan mondom. :))
    Nézz be hozzám is : http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! üdvözöllek a blogon :) köszönöm szépen a biztatást! :) az angolom nagyon nagyon nagyon nem tökéletes, de azért örülök, hogy segíthetek valamiben :)

      Törlés
  5. Ja, a kézkrémet imádom, én is ezt használom. A 2 nude lakkot pedig, türelmetlenül várom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a lakkokról nem fogok tudni sokat nyilatkozni, csak ha megnőnek a körmeim, az pedig még beletelik jó sok időbe :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥