2013. február 14., csütörtök

fotd - valentine’s day

DSCF1743

Sziasztok lányok! Boldog Valentin napot mindenkinek :) Mi különösebben nem szoktuk megünnepelni, általában moziba szoktunk menni, viszont a páromtól minden évben kaptam virágot és csokit. Most sem volt másképp, a bejegyzés írása közben is a fincsi kagylós belga csokimat majszolom :)

Hey, girls! Happy Valentine's day to you all :) We don’t celebrate this  feast, usually we used to go to the cinema, but I get flowers and chocolate every year from my boyfriend. There was no different in this year as well, I’m munching on my yummy clam Belgian chocolate, while I’m writing this post :)

DSCF1715

DSCF1713

DSCF1733

DSCF1735

DSCF1746

DSCF1723

DSCF1756

DSCF1724

DSCF1758

DSCF1768

Ezt a rózsaszínes-lilás szemhangsúlyos sminket készítettem el a szerelem ünnepére. Az ajkaimat teljesen csupaszon hagytam, szerintem sok lett volna egy rúzs, de még egy szájfény is (a pasik úgy sem szeretik őket). Az arcomra is csak egy kis pirosító, meg persze alapozó került. A puszis képpel fél órát szenvedtem, sajnos csak ezt sikerült kihoznom belőle.

I made this pinkish-purple pronounced eye makeup for the feast of the love. I left my lips completely bare, I think it would have been a lot if I put some lipstick or lip gloss (boys don’t like them anyway). On my face is just a bit of blush and foundation of course. I try to make a normal kiss picture for a half an hour, unfortunately, this was out of it.

 

Termékek / Products

Szemek / Eyes:

- ArtDeco eye base
- Coastal Scents 252 ultimate palette
- Rimmel Scandaleyes mascara
- Essence black gel eyeliner
- Essence eyebrow pencil
- Essence I ♥ runway highlighter
- Avon SuperShock eyeliner

Arc / Face:
- N°7 Beautifully Matte foundation
- Oriflame Very me blush

 

Mi a véleményetek a sminkről?

Do you like the makeup?

24 megjegyzés:

  1. O.O nagyon gyönyörű,és baromi jók az átmentek és a színválasztás :) nem csak valentin napra tökéletes :)
    Azrail

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) igen, egy jó kis party sminknek is elmenne :)

      Törlés
  2. Lájk. :) De szerintem a szájfény elfért volna. Najó..szívem szerint a rúzs, de tudom, te ódzkodsz tőle. Viszont látszik,hogy nagyon jól érzed magad benne, szóval így tökéletes, gondolom .:) Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem ódzkodok csak az erősektől :) de kipróbáltam szájfénnyel is és halvány rúzzsal, egyikkel sem tetszett :/ de köszönöm :*

      Törlés
  3. nagyon szép vagy, komolyan hatalmas a változás a sminkeléseden, egyre ügyesebb vagy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, ez nagyon jól esett :)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett :) Szerintem nagyon jó így, hogy nincs a szádon semmi, ahogy írtad is a pasik úgy sem szeretik :) Viszont, ha mondjuk partyzni mennék, akkor feldobnék egy halvány rúzst meg szájfényt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) lehet egy átlátszót én is feldobnék, de valahogy nekem most nem tetszett sehogy sem, ha rákentem valamit :)

      Törlés
  5. Nagyon jó smink, szép vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. Elképesztő lett a sminked, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett!! ügyes vagy nagyon!! :)
    Minnie

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥