2013. február 28., csütörtök

I won a prize

DSCF1563

Sziasztok! Még február elején voltam olyan szerencsés, hogy én nyertem Bia, Smink és a többi nyereményjátékán. Nagyon örültem neki, hiszen csodaszép dolgokat ajánlott fel. :)

Hello! Even in the beginning of February I was lucky that I won Bia’s, Smink és a többi giveaway. It was really cool, because wonderful things was offered. :)

DSCF1901

Aminek a legjobban örültem ez a fekete, krokodilbőr hatású Avon clutch volt. Nagyon régóta szerettem volna egy ilyen kistáskát, szerintem nagyon elegáns tud lenni, bármilyen összeállítással. A mérete tökéletes, aminek bele kell férnie az belefér. A belsejében található még egy kis zseb, ahova általában a pénzt, telefont vagy kulcsokat szoktam rakni, nagyon praktikus.

What I love the most is this black, crocodile skin clutch by Avon. I’ve been wanted a clutch for such a long time, I think it can be very elegant with any outfit. The size is perfect, what should fit in the bag, it’s fit in. The inside has a little pocket where I usually put money, my phone or keys, very practical.

DSCF1571

A nyeremény része volt még ez az Avon Sparkle szájfény Sugar Cane árnyalatban. Igazi cukorka színe van, és tele van apró, fényes csillámokkal. Később írok róla egy tesztet is.

The prize was also included an Avon Sparkle lipgloss in shade Sugar Cane. It is a real candy color with full of small, shiny mica. I’ll write about it in a later review.

DSCF1583

Az utolsó darab pedig egy Essence Nail Art Special Effect topper volt, még pedig a 12 – holo topping, please! árnyalatban. Sajnos még nem volt alkalmam kipróbálni, mert újra és újra bele kell vágnom a köröm növesztő projektbe, ami nagyon nem akar összejönni. Ha végre sikerült rendbe hoznom a körmeim, mindenképp írni fogok róla.

The last piece is an Essence Nail Art Special Effect Topper in shade 12 - Holo topping, please!. Unfortunately I haven’t had a chance to try it because I need to start my nails grow project again and again, which really doesn’t want to happen. If I have finally managed to fix my nails, I'll write about the nail polish anyway.


Épp a visszautazásom előtt történt, így gyorsan kellett cselekedni, de szerencsére Bia nagyon aranyos, alkalmazkodó és segítőkész volt. Köszönöm szépen neki még egyszer, szuper ajándékokat kaptam tőle :)

This happened before my journey back to England, fortunately Bia was really nice, adaptable and helpful. Thank so much for her again, she gave me great gifts :)

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszenek :)
    Remélem neked is annyira fog tetszeni a holo topping, please!, mint nekem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is remélem :) de sajnos amíg küzdök a körmömmel addig nem szeretnének az erősítőn kívül mást rákenni. :/

      Törlés
  2. Gratulálok, teljes szívemből! :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥