2013. február 25., hétfő

monday makeup – 7 deadly sins vanity

533079-1280x800-7-sins-wall-1920x1200

Sziasztok! Örülök, hogy tetszett nektek ez a sorozat ötlet, úgyhogy nem halogattam sokáig, meg is csináltam a következő részt. Annyira nem vagyok vele megelégedve, de remélem nektek tetszik :)

Hello! I'm glad you liked this  idea, so I don’t play the time, here is the next part. I'm not satisfied with it, but I hope you’ll like it :)

20101017_the_seven_deadly_sins__vanity_by_blackeri

Egyik barátom kérésére aki valamelyik nap egy lila sminkkel álmodott, a sorozat következő részeként a Kevélységet jelenítettem meg. A kevélység a büszkeség elfajulása, azoknál tartja magát nagyobbra, akiket lenéz. A kevély ember rendszerint hiú is, a kevélység az öntudat túltengése, önmagunk mások fölé helyezése.

At the request of one of my friends who dreamed about a purple makeup one day, the next in the series is Vanity. Vanity is the pride degeneration, considers ourselves bigger than those who we look down. The disdainful person is usually vain as well, the vanity is the plethora of self-consciousness, putting ourselves above others.

DSCF1898

DSCF1896

DSCF1887

DSCF1840

DSCF1858

DSCF1863

DSCF1870

DSCF1877

 

Termékek / Products

Szemek / Eyes:

- ArtDeco eye base
- Coastal Scents 252 ultimate palette
- Rimmel Scandaleyes mascara
- Essence eyebrow pencil
- Avon SuperShock eyeliner

Arc / Face:
- N°7 Beautifully Matte foundation
- Oriflame Very Me blush

Száj / Lips:
- Oriflame Wonder Color lipliner
- Maybelline Forever Lipcolor lipstick – Blackcurrant Bliss

 

Mi a véleményetek a sminkről?
Melyik bűnt jelenítsem meg következőnek?

Do you like the makeup?
Which sin do I it next?

14 megjegyzés:

  1. Hűű az a szemöldökfelhúzós kép nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is az lett a kedvencem :D

      Törlés
    2. Az nekem is bejön nagyon! Annyira jól csinálod, ahogy beleéled/élheted Magad! :D Pedig, abszolút nem vagy kevély, nem olyannak ismerhettük meg, egyáltalán! :)

      Törlés
    3. szerencsére tényleg nem vagyok az :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Azta... nagyon nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
  4. Jó lett, szuper mikor oldalra sandítasz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) az tényleg jó kép lett :)

      Törlés
  5. Ez egyre jobb o.o nagyon ügyes vagy,várom a hétfőt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem ez annyira nem tetszik, de köszönöm szépen :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥