2013. február 1., péntek

rimmel lasting finish by kate–shade 113

DSCF0955

Sziasztok! A mai bejegyzésben szintén egy rúzst mutatok meg nektek, mégpedig egy Rimmel Kate Moss darabot. Remélem tetszeni fog! :)

Hello! In today post I will show you an another lipstick, namely a Rimmel Kate Moss one. I hope you will like it! :)

DSCF0995

A Kate Moss rúzsok második generációja piros borítást kapott, rajta Kate aláírásával. Nekem tetszik ez a külső. A rúzs alján találunk egy kis matricát ami megegyezik a rúzs színével és tartalmazza a számát is.

The second generation of the Kate Moss lipsticks got a red cover and signed by Kate. I like this look. The bottom of the lipstick there is a small sticker that matches the lipstick color and contains the number.

DSCF0997

Ez egy szép, nude, barackos szín. Nem feltűnő, egy erősebb szem sminkkel tökéletesen passzol. A rúzst az Asda-ban vettem 5 £-ért (1800.-), de máshol 5,49-ért (1976.-) árulják. Összesen 4g terméket tartalmaz és erős rúzs szaga/illata van.

This is a beautiful, nude, peach color. Not flashy, fits perfectly with a stronger eye makeup. I bought in Asda for £5, but other shops sell it for £5,49. Total product contains 4g and it has a strong lipstick smell.

DSCF1032DSCF1021

A textúra lágy és könnyen kenhető. Sajnos nekem nagyon beleül a ráncokba és nem is egyenletesen fedi be az ajkaimat, így nem túl sűrűn használom, pedig a színe nagyon tetszene. Tartósságát nézve sem túl meggyőző, nálam már az első ivást sem bírta ki.

The texture is soft and easy to spread. Unfortunately, it sit in my wrinkles and uniformly cover my lips, so I don’t use it very often, but I really like the color. The lasting isn’t very impressive, it disappeared after the first drink.

 

Nektek van Kate Moss rúzsotok?
Mi a véleményetek róla?

Do you have Kate Moss lipstick?
What do you think about it?

8 megjegyzés:

  1. Nekem van KM rúzsom a tavaszi kollekcióból a piros,én szeretem,de teszek fölé szájfényt,úgy használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet, hogy egy erősebb rúzs másképp viselkedne nálam is :)

      Törlés
  2. Nagyon szép a színe, velük még nem találkoztam, majd szemügyre veszem őket valamikor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazából nem tudom hogy ezt itthon lehet e kapni, eddig még nem találkoztam vele. viszont láttam olyanokat, amiket kint tutira nem lehet kapni :/ nem tudom miért kell így megbonyolítani

      Törlés
  3. Érdekes hogy a kezeden barackos színűnek tűnik, szádon meg rózsaszín. Mintha nem is ugyan az a rúzs lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is az, pedig ugyanaz a rúzs! de a kezemnek és a számnak teljesen eltérő színe van és a fényviszonyok sem ugyanazok :)

      Törlés
  4. Én is teljesen rácsodálkoztam, hogy a szádon mennyivel rózsaszínesebb. Egyébként nagyon szép szín, kár, hogy nem vált be..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig tényleg ilyen színe van :/ én is sajnálom, nekem is nagyon tetszik a színe :(

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥