2013. március 13., szerda

meska haul

DSCF1697

Sziasztok lányok! Még otthoni tartózkodásom idején rendeltem pár szappant a Meska.hu-ról, most ezeket hoztam nektek el.

Hy girls! While I was in Hungary I ordered some soap from a website, called Meska, today I write about these.

DSCF1591

Nadler face soap
Rhassoul clay and Sea Buckthorn

Meska | Nadler | 790.- (£2,32)

Mikor otthon voltam elmentem bőrgyógyászhoz, így beigazolódott a gyanúm, hogy nekem bizony rosacea-s bőrbetegségem van. Nadler ezt a Rhassoul agyagos és homoktövises szappant érzékeny, száraz, ekcémás bőrre ajánlotta, ezért tetszett meg. Egyelőre még tesztelés alatt áll.

When I was home I went to a dermatologist, it confirmed my suspicion that I have a called rosacea skin. Nadler recommend this soap to a sensitive, dry and eczema skin, so that’s why I liked it. I am still testing.

DSCF1597

Nadler shampoo soap
Rhassoul clay and Henna
Meska | Nadler | 850.- (£2,5)

Mikor még hosszú hajam volt nagyon zsírosodott és korpásodott a fejbőröm, szerencsére azzal, hogy levágattam kicsit normalizálódott, de még mindig nagyon érzékeny és bár már nem brutális mértékben, de még mindig korpásodik. Ezt a Rhassoul agyagos és hennás samponszappant igazából normál és száraz hajra ajánlja Nadler, de a rhassoul agyag szépen tisztítja a fejbőrt, így a korpára tökéletes. Ez is tesztelés alatt áll.

When I had long hair my scalp was very oily and full of dandruff, fortunately it has normalized when I cut down my hair, but it is still very sensitive and although I have not much, but I still have dandruff. This shampoo soap is recommend for a normal and dry hair, but the rhassoul clay is nicely cleanses the scalp, so it’s perfect againts dandruff. I’m still testing it too.

DSCF1599

Nadler face cream
Rosewater and bio oils
Meska | Nadler | 1700.- (£5)

Az arcszappan mellé ezt a Rózsavizes és bio olajos arckrémet vettem hidratáló gyanánt. A rózsavízet sokan ajánlják a rosaceás bőr kezelésére. Az ára borsosnak tűnik, de lassan 1,5 hónapja használom és nem is látszik, hogy fogyott volna belőle valami. Egyelőre még tesztelem, de annyit elárulok, hogy meg vagyok vele elégedve.

I bought this face cream to complete my moustizing with the face soap.  The rose water often recommended for rosacea skin. The price is may seem too much but I use it for 1.5 months and it’s look like new. I’m still testing it, but I'll tell you that I am satisfied with it.

DSCF1604

Gödölye shaving soap
Goat milk, lavender and tea tree
Meska | Gödölyeszappan | 780.- (£2,29)

Több, mint félév után nagy bánatomra elfogyott a Timkás borotvaszappanom, de kiakartam valami újat is próbálni, ezért esett a választásom erre a levendulás, teafás, kecsketejszappanra. Hamarosan írok róla tesztet, de a véleményem pozitív.

After more than half year my Timka shaving soap is sold out, but I’d like to try something new, so I chose this lavender and teatree shaving soap. I write about it soon, but my opinion is positive.

 

Ti rendeltetek már valaha Meskáról?
Hogy tetszenek a termékek?

Which one of these do you like?

16 megjegyzés:

  1. basszus, vásárolhatnékom lett :DDDD

    http://www.facebook.com/#!/BeautyAndFashionMakeUp

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem akik szereti a természetességet, azoknak egyszer ki kell próbálni a natúr kozmetikumokat is :)

      Törlés
  2. imàdom a meska cuccokat!!!
    vettem màr sokmindent onnan,samponszappant,citromos furdoszappant.
    de most hogy hazamegyek bevàsàrolok.
    csokis szappanra fàj a fogam :):) meg kène par samponszabban mèg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a csokis szappan jól hangzik, én is kezdek egyre jobban beleszeretni ezekbe a Meskás dologba. :)

      Törlés
  3. Kíváncsi vagyok neked beválik-e a samponszappan. Nagyon hasonlót rendeltem, pont ma fogok róla írni. A borotvaszappan érdekesnek tűnik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyelőre vegyes érzelmeim vannak, de még tesztelem. a borotvaszappanokat nagyon megszerettem :)

      Törlés
  4. Én is kaptam egy Nadler rhassoulos samponszappant, nekem bevált, de kíváncsi vagyok, Te hogyan használod? Nekem hosszú, lelapuló hajam van, és szépen megemeli a hajtövemet, illetve talán lassabban zsírosodik, viszont a balzsamozás kötelező utána.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgy még nem próbáltam, hogy balzsamozok utána, de lehet, hogy úgy jobban működne a dolog :)

      Törlés
  5. Elég sok mindent rendeltem már Meskáról, többek között Nadler szappanokat is az ekcémás bőrömre. Nagyon szeretem őket, a legjobban a natúr sheavajas kecsketej szappanja jött be, de az mellé mindig rendelek másokat is és eddig 1 kivételével mindegyik nagyon jó volt a bőrömnek.
    De rendeltem már ajakápolókat, és ékszereket is Meskáról, nagyon jó kis bolt az.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem nekem is beválik :) én eddig egy fújtatót rendeltem még a szappanok mellett, de azzal is megvoltam elégedve :)

      Törlés
  6. Ekcémás a kézfejem,úgyhogy köszi a tippet már tudom hol nézzek szét :-) teszt jöhetne mindenről o.o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szívesen, jönni fog, de egyelőre még én is tesztelem őket :)

      Törlés
  7. Teszteket én is várom majd róluk :)

    VálaszTörlés
  8. Most eléggé megadtad a löketet egy Meskás rendeléshez, én a kézműves (alu.mentes) dezodorokkal szemezek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azokat én is ki szeretném próbálni, nagyon sok jót olvastam róla :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥