2013. április 15., hétfő

1 éves a blog

birthday-cupcake
Sziasztok lányok! Tudom, hogy régóta nem írtam, de egyszerűen nem úgy alakultak a dolgok ahogy szerettem volna és gyakorlatilag semmihez nem volt kedvem. De nem is húzom tovább az időt, tegnap már említettem Facebook-on, hogy egy videóval várlak benneteket.

Ne haragudjatok, hogy néha ide-oda fókuszál a kamerám és a vágás se lvl 100, de majd idővel ezt is kiatapasztalom, azért remélem tetszeni fog annak ellenére, hogy nagyon-nagyon izgultam :)

26 megjegyzés:

  1. Nagyon Boldog Szülinapot! Cuki a video :) o.o

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot! A videó jó lett, várom a többit :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot! :)
    Várom a többi vedeó is ;-)

    VálaszTörlés
  4. Boldog Szülinapooot!!!! C=
    Várom a videókat :D
    (Am meglepett a hangod, teljesen másmilyet képzeltem...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) vártam már ki említi meg, egyébként én sokkal mélyebbnek hallom magam és mindig meglepődök (annak ellenére, hogy tudom), hogy milyen hangom is van valójában.. nem nagyon szeretem, de hát ezt dobta a gép :D

      Törlés
  5. Boldog Blogszülinapot! Én is kíváncsi lennék videókra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :) akkor hamarosan csinálok egy újat ^^

      Törlés
  6. Totál nem ilyen hangot képzeltem el hozzád. :D
    HB! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) hát megnyugodhatsz én sem ilyen hangot képzelek el magamhoz :D

      Törlés
  7. Nagyon Boldog Blogszülinapot és várunk vissza! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépe, igyekszem visszatérni :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥