2013. június 10., hétfő

anglia beauty haul

Sziasztok lányok! Nem szeretnék magyarázkodni, hogy miért nem volt bejegyzés. Most itthon vagyok Magyarországon, de amint befejezem a sulit szeretném újra külföldön megpróbálni. Addig is itt az utolsó nagy beauty haul a hazautásom előttről.

DSCF2066

Rimmel Stay Matte púder
006 warm beige
Superdrug | £4 (1360.-)

Azok közül amiket kipróbáltam, eddig még egy púdert sem éreztem igazán megfelelőnek. A Stay Matte-t sokan dícsérik és meg vannak vele elégedve, így gondoltam én is kipróbálom. Remélem ez végre be is válik.

DSCF2067

Maybelline Colour Tattoo
on and on bronze
Superdrug | £5 (1700.-)

Szintén egy agyon dícsért termék. Bevallom ez az első krémes szemhéjfestékem, ezért is választottam inkább egy föld színt. Persze, ha megtetszik mindenképp be fogok szerezni több színt is belőle.

DSCF2068

H&M pirosító
spring flower
H&M | £3 (1020.-)

Erről a pirosítóról még Lolly blogján olvastam és nagyon meggyőző véleménnyel volt róla. Akkor gyorsan meg is vettem, azóta mindig ezt használom a napi sminkemhez.

DSCF2081

Collection 2000 Lasting Perfection korrektor
03 medium
Tesco | £4,20 (1430.-)

Erről a korrektorról Nojko videóiban hallottam először, aztán szétnéztem az angol blogokon is és mindenhol nagyon dícsérték. Mivel nekem sok piros folt és bőrhiba van az arcomon, így kifejezetten ezek eltűntetésére használom.

DSCF2082

Nivea ajakvaj
caramel cream
Tesco | £2 (680.-)

Kissé húzós volt az ára, de ha jól tudom ezek limitált kiadások voltak, úgyhogy nem is csodálkozom. Nagyon jól hidratál, ami az állandóan kiszaradó számnak egy mennyország és nem mellesleg isteni vajas karamella illata van, legszívesebben megenném.

DSCF2084

Revlon Colourburst ajakvaj
095 créme brulle
Superdrug | £8 (2720.-)

Szintén Nojkonál láttam és úgy döntöttem ugyanazt az árnyalatot szerzem be én is. Nagyon sok színes, élénk rúzsom van, de egy sincs ami olyan, mint a szám színe. A Créme Brulle árnyalat tökéletesen passzol, kis színt és fény ad és közben hidratál is.

DSCF2085

The Body Shop arcpermet
vitamin E
TBS | £8 (2720.-)

Erről a sminkfixálóként is használható arcpermetről Szandránál olvastam először. Persze, mikor mentem megvenni nem volt egyik boltban sem, így nagyon reméltem, hogy az utolsó vásárlós körutam alatt be bírom szerezni. Szerencsére sikerült és imádom!

DSCF2087

The Body Shop testvaj
eper és pink grapefruit
TBS | £13 (4420.-/db)

Esküszöm végig szaglásztam az összes testvajat és lehet, hogy velem van a baj, de nekem a legtöbbnek szaga van! Egyszerűen számomra olyan, mintha meg lennének romolva, biztos nem kenném őket a testemre. Ennek a kettőnek és a málnásnak tetszik még az illata, így haza is jöttek velem nagy kiszerelésben.

anglia beauty

Sleek arcformázó szett
light
Superdrug | £10 (3400.-)

Szerencsére kint nem kell a netről rendelni a termékeket, csak bemegyek a boltba, kipróbálom és megveszem. Még jó, hogy így történt mert nekem a Medium árnyalatot ajánlották, de az nagyon sötét még az én bőrömnek is. Arról nem is beszélve, hogy a Light árnyalat pirosítója – nem más, mint a híres Nars Orgasm dupeja – a Rose Gold.

 

Ti rendelkeztek valamelyikkel?
Mit gondoltok a TBS illatokról?

9 megjegyzés:

  1. Ó, de irigyellek a Sleek termékek élőben való megtekintéséért! A Light és a Fiar között gondolkozom, perszer még ráérek, mert megvan a Contour Kit és a Rose Gold, szóval van időm, még akár ki is juthatok. Remélem, összejön minden terved, és akárhol is vagy, várom a bejegyzéseidet! :-)

    VálaszTörlés
  2. óóó a Nivea ajakvaj *-* Annyira szerettem volna olyat beszerezni, de hát nálunk mi kapható?! -.-
    Gondoltam, hogy most itthon vagy, de nem tudtam, hogy huzamosabb időre jöttél vissza. Mit tanulsz? :)

    VálaszTörlés
  3. djkaty: igen, szuper jó, hogy élőben is meg lehet nézni, így legalább a bőrszínemhez passzolót tudtam megvenni :) köszönöm a jó kívánságot :)

    dii: igen olvastam, hogy itthon sajnos nem kapható, mint szinte semmi, úgyhogy ezért is szerettem volna beszerezni még az elég húzós ár ellenére is :) egyelőre még nem döntöttem el, 2 lehetőségem is van, azok között vacillálok. de majd értesítelek titeket úgyis :)

    VálaszTörlés
  4. Húúú, jó kis termékeket vettél, egy részét használom és szeretem én is :). Kíváncsi vagyok Te mit mondasz majd rájuk.
    Én a The body shopban, most a moringás/mézvirágos cuccokra kattantam rá teljesen, virágos illat, de nem az a nagyon tolakodó, nagyon kellemes, totál szerelem, megvettem ezt az illatú testradírt, olajat, testvajat és tusfürdőt is... :P

    VálaszTörlés
  5. Huh az a Nivea felkeltette érdeklődésem O.O
    Én imádom a TBS testvajakat, az epres nekem is meg volt és szerettem nagyon. Én elég sok TBS terméket halmoztam fel az utóbbi időben, bejegyzés is született róla.
    http://azrail5.blogspot.hu/2013/06/a-nagy-body-shop-zsakmany.html
    itt el tudod olvasni ha érdekel, bár még tesztek nem lesznek egy darabig, lehet, hogy neked lesz igazad és mellé lőttem :D Bár szagolgatom őket, de én még illatot érzek nem szagot...:)
    Amúgy mindegyikről termékedről látnék bejegyzést.
    Ui: Jól láttam, hogy a SAKK versenybe nem jutottál tovább? Rád is szavaztam, és ha jól láttam nem én vagyok vak, akkor nem kerültél be:( nagyon sajnálom, neked drukkoltam a legjobban. Ha meg bejutottál és ilyen vak lennék, akkor bocsi a fent említett sorokért.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó dolgokat vettél :) Remélem lesz néhányról részletesebb bejegyzés, szivesen olvasnék még róluk, különösen a Revlon érdekelne :)

    VálaszTörlés
  7. Szandra: nekem sajnos nem nagyon jönnek be az illatok, pedig a termékek jók :)

    Azrail: nem, sajnos nem jutottam be, de köszönöm szépen a szavazatodat :)

    Fairyland: igen, tervezek részletesebb véleményt is írni a termékekről :)

    VálaszTörlés
  8. A TBS illatok közül nekem is csak kettő tetszett, az abszolút szerelem számomra a mézvirág, a másik talán nálam is a málna volt. :D
    Nagyon tetszik ez az új design! *.*

    VálaszTörlés
  9. hkorinna: akkor végre nem én vagyok az egyetlen, akinek furák az illatok. örülök, hogy tetszik :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥