2013. június 12., szerda

anglia ruhás zsákmány

Sziasztok lányok! Még a Facebook-on kérdeztem, hogy beauty vagy ruhás hault szeretnétek előbb és mivel a “mindkettőt egyszerre” választ kaptam, ezért ma megmutatom a másik részét is a vásárlásnak.

DSCF2095

Vastag cicanadrág
karácsonyi mintás
Envie | £8 (2720.-)

Ezt a cicanadrágot abban az időszakban vettem, mikor éjszakára jártunk dolgozni és nagyon lehűlt a levegő. Puha, meleg és aranyos a design is, mi kell még?

DSCF2098

Kötött tavaszi pulóver
sárga-szürke csíkos
F&F | £14 (4730.-)

Ezt az asszimetrikus pulóvert még a tavasszal néztem ki, de sajnos csak a hazautazásunk előtt bírtam megvenni, még szerencse, hogy volt pár darab. Nagyon tetszik, hogy kötött, így elég meleg, ugyanakkor légáteresztő is, egy hűvösebb nyári estéhez tökéletes.

DSCF2101

Kötött tavaszi pulóver
szivecskés
Viva | £15 (5100.-)

Olyan pulóvereket kerestem, amiket fel tudok venni nyáron is. Ez a pulcsi nagyon aranyos és szinte mindenhez illik, viszont azzal nem számoltam, hogy ez nem olyan lenge, mint az előző és szörnyen meleg lesz benne :) Nem baj, majd ősszel jó lesz.

DSCF2099

Csipkés ombre ing
Primark | £14 (4730.-)

Gyönyörű, tökéletes, imádom!
Csak ennyit tudok rá mondani. Az ára kissé húzós egy inghez képest, de úgy voltam vele, hogy nem biztos, hogy találok máshol ilyet.

DSCF2100

Narancsos-korallos blézer
Primark | £20 (6800.-)

Ez az blézer még a tavalyi őszi kívánságlistámon szerepelt. Végre sikerült beszereznem és milyen jól tettem, mert nagyon illik a ruháimhoz és az öltözködésemhez is. Egyébként őt már láthattátok rajtam a legelső videómban.

DSCF2103

Spagettipántos top
neon sárga, fekete, korall, világoskék, fehér, sötétkék
Primark | £3 (1020.-/db)

Nagyon szeretem ezeket a kis topokat, mert egyszerűek, színesek, mindenhez passzolnak és még kényelmesek is.

DSCF2093

Sötétkék masnis telitalpú szandál
Primark | £12 (4080.-)

Mindenképp szerettem volna egy telitalpú szandált a nyárra és végül erre a masnis darabra esett a választásom. Külön tetszik, hogy az orr résznél egy légáteresztő párnácska is található, ezáltal megkönnyítve a viselését.

DSCF2104

Kék-fehér asszimetrikus ombre ruha
Primark | £15 (5100.-)

Azt hiszem ez a ruha a kedvencem az összes közül. Nagyon tetszik az átmenet és a szabása miatt a kisebb méret is jó volt. Pénteken lesz a párom öccsének a ballagása és ezt a ruhát terveztem felvenni az előző szandállal. Ha minden igaz sütni fog a nap is, úgyhogy egy Outfit bejegyzés is esedékes.

 

Tetszenek a ruhák?
Megvettétek volna őket?

19 megjegyzés:

  1. mindent elfogadnék, nagyon szép dolgokat vettél :) az a ruha meg valami csodálatos, bár én a helyedben a szandi helyett valami kicsit alkalmibb jellegű cipőcskével párosítanám. viseld őket egészséggel :)

    VálaszTörlés
  2. moncsika: köszönöm szépen. a probléma az, hogy nincs más :D de komolyan, nem tudok magassarkút hordani, lapossal meg szerintem nem néz ki jól, de majd meglátjuk az outfit bejegyzésnél :)

    VálaszTörlés
  3. Úristen az a ruha nálam mindent visz!! :)

    VálaszTörlés
  4. Áhá, most esett le, hogy ehhez lett köröm kérve :) Még sima arany körmöket is el tudnék hozzá képzelni, mert szuperül kiegészíti az arany öv a ruhát :)

    VálaszTörlés
  5. elíz: igen, ehhez lett kérve. de most, hogy mondod megtetszett az arany is :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is jöhet mindegyik, szívesen látnám őket a gardróbomban :-)

    VálaszTörlés
  7. Az ombre ruhák a kedvenceim, az ing nagyon tetszik, ez a ruha pedig awww *-* a színe, a fazonja, minden tökéletes benne!

    VálaszTörlés
  8. Úúúúú az a kék ombre ruha <3<3<3<3!!!!

    VálaszTörlés
  9. A kék ombre ruha nekem is nagyon bejön! De még az ombre inget is elfogadnám...:) Itthon még nem láttam ilyesmit, vagy csak nem járok eléggé nyitott szemmel. Vagy vizsgaidőszak van és be vagyok gubózva mint 1 barlanglakó...:D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép dolgokat vettél, szinte bármelyiket elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  11. úgy látom az ombre ruha nem csak nekem lett a kedvencem, de nem is csodálom én is egyből beleszerettem :)

    andus: én sem láttam még ilyet Szegeden, bár mondjuk csak 3 hete vagyok itthon :)

    VálaszTörlés
  12. Hű a magas talpú és a leggings nagyon pazarok, azok tetszenek a legjobban! :))

    VálaszTörlés
  13. A masnis teletalpú szandiba beleszerettem! :-)

    VálaszTörlés
  14. Oh, istenem, nem is tudom, melyik tetszik a legjobban! Az inget tényleg vétek lett volna otthagyni, szépséges azzal a csipke díszítéssel. A telitalpú szandiba pedig beleszerettem! ♥

    VálaszTörlés
  15. úhh de jók! a kedvencem a kék ombre ruha a blézer, a cipő ..-. áá mind :D

    VálaszTörlés
  16. köszi lányok, én is így vagyok mindennel, kár lett volna ott hagyni :) majd lesz a ruhákkal Outfit bejegyzés is :)

    VálaszTörlés
  17. Te jó ég, abba a ruhába konkrétan beleszerettem! :))) Mennyei!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥