2013. június 22., szombat

fotd – everyday life

DSCF2134Sziasztok lányok! A mindennapi sminkem során viszonylag kevés terméket használok, beleértve az arcomat és a szemeimet is.  Igyekszem egy no makeup – makeup vonalat követni, bár biztos vagyok benne, hogy van aki még ennél is kevesebbet használ.

DSCF2116Amint azt ti is látjátok, nekem főleg a szem alatti területen, az orr résznél és a homlokomon vannak problémáim. Ezeket könnyen el tudom tüntetni az új Collection 2000 korrektorommal, a többi területen csak az Essence színezett hidratálóját oszlatom szét. A korrektort a Rimmel Stay Matte púderével fixáltam.

DSCF2138

A szememre az Artdeco szemhéjalapját vittem fel, felette pedig a MUA Undressed palettájának 3 színét satíroztam össze. Végül az Essence fekete gél állagú tusát és a Rimmel Scandaleyes szempillaspirálját vetettem be.

DSCF2154

A szemöldökömet az Essence ceruzájával zaboláztam meg, az arcomra pedig a H&M pirosítóját használtam. Az ajkaimra először a Nivea karamellás ajakápolója, majd a gyönyörű nude, fényességet adó Revlon Lip butter – Créme Brulle árnyalata került.

A smink elkészültével a TBS E-vitaminos arcpermetét fújtam az arcomra, ezzel felfrissítve és rögzítve azt.

DSCF2141

DSCF2353

Termékek

Szemek:

- ArtDeco szemhéjalapozó
- MUA Undressed paletta (Shade 1-5-9)
- Rimmel Scandaleyes szempillaspirál
- Essence fekete gél állagú tus
- Essence szemöldökceruza
- George szempillagöndörítő

Arc:
- Collection 2000 Lasting Perfection korrektor
- Essence Pure Skin színezett hidratáló
- Rimmel Stay Matte púder
- H&M Spring Flower pirosító
- TBS E-vitaminos arcpermet

Ajkak:
- Nivea karamellás ajakápoló
- Revlon lip butter – créme brulle

Ecsetek:
- Sigma F82 alapozó ecset
- Essence smokey eye ecset
- Essence szemhéjpúder ecset
- Essence zselés szemhéjtushoz való ecset
- Essence pirosító ecset
- Essence púder ecset

 

Nektek, hogy tetszik?
Ti milyen termékeket használtok naponta?

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll neked ez a smink! :) Pro munka! :)

    VálaszTörlés
  2. Hogy Neked milyen szép smink nélkül is az arcod:O :)

    VálaszTörlés
  3. illus: köszönöm szépen :)

    rami: azért vannak rajta kényes pontok, de köszönöm :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a mindennapi sminked! Én a szememet szinte egyáltalán nem sminkelem a hétköznapokon (főleg ebben a kánikulában), de BB krém, pirosító és spirál mindig kerül fel. :)

    VálaszTörlés
  5. hkorinna: köszönöm :) én szükségét érzem, akkor is ha meleg van, mert a szemüveg mögött elvesznének a szemeim :/

    VálaszTörlés
  6. Tényleg szép vagy smink nélkül*.* de sminkben is :) az a korrektor brutálisan jó. A szemüveg annyira vagány, tetszik hogy olyan élénk kék :)

    VálaszTörlés
  7. azrail: köszönöm szépen :) nálam is még mindig nagy a szerelem a szemüvegem iránt ^^

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥