2013. június 28., péntek

h&m pirosító

DSCF2333

Sziasztok lányok! Ma a H&M Spring Flower pirosítójáról hoztam bővebb leírást nektek. Még áprilisban olvastam róla Lolly blogján és akkor gyorsan el is mentem megvenni. Itthon 990.-ba került és a tavaszi kollekció része volt, így valószínű már nem lehet kapni.

DSCF2358

Nekem nagyon tetszik, hogy a jól záródó, átlátszó, műanyag tető alatt jól láthatóak a színek. A kompakt alján megtaláljuk az összetevőket és egy kis leírást is.

DSCF2334

A kompakt 2 részes, közvetlen a színek alatt találunk egy kis tükröt és egy ecsetet is. Az ecsetet nem használom, de ha kicsit többet sikerült felvinnem a kelleténél, akkor ezzel jól el tudom satírozni a színeket.

DSCF2360

Ahogy a képen is látszik, már használtam ezt a pirosítót, illetve a megvétel óta szinte csak ezt használom. Négy szín található benne, 3 matt és 1 csillogós. A színek nagyon pigmentáltak, így vigyázni kell vele, nehogy bohóc arcot kapjunk.

DSCF2366

Személy szerint a narancsot és a csillogós pinket nem használom, én a pinket és a korall színt szoktam összekeverni. A végeredmény nagyon szép és egészséges pír. Az állaguk inkább púderes, mint krémes, de ettől független nagyon könnyű vele dolgozni.

 

Nektek meg van ez a pirosító?
Most milyen termékeket használtok pirosításra?

4 megjegyzés:

  1. Szia. Ma találtam rá a blogodra, elég sok bejegyzést elolvastam. Egyszerűen fantasztikusak!:) Biztosíthatlak, hogy máskor is visszatérek ;)

    VálaszTörlés
  2. kedves Jona! nagyon jó volt olvasni a soraid. köszönöm szépen, várlak vissza :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges, már csak ezek a virág rajzolatok is benne! *.* :DD

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥