2013. június 26., szerda

oriflame zsákmány

DSCF2326

Sziasztok lányok! Először is szeretném leszögezni, hogy ezeket a vásárlásokat nem azért mutatom meg, hogy dicsekedjek, hanem, mert tudom, hogy sokan szeretik nézegetni (én is) az ilyen fajta bejegyzéseket.

DSCF2320

Essentials termékcsalád
radírozós arctisztító | 1099.-
nappali hidratáló arckrém | 599.-
tápláló éjszakai arckrém | 599.-
szemkörnyékápoló zselé | 599.-

Mivel kint más készítményeket használtam, amik nem annyira váltak be, így úgy gondoltam jó ötlet lesz itthon változtatni. Szeretem, ha minden arcra való termékemet ugyanabból a fajtából be tudom szerezni. Nagyon sok válogatás után, ezt az E-vitaminos, minden bőrtípusra használható családot választottam.

DSCF2324

Very Me prep me perfect
799.-

Sosem használtam még sminkalapot az alapozó alá, így mikor megláttam ezt a többihez képest nagyon olcsó változatot, úgy gondoltam egy próbát megér.

DSCF2325

Giordani Gold ecset
799.-

Ezt az ecsetet már régebben kinéztem, de mikor meg szerettem volna rendelni, akkor épp nem volt a katalógusban. Nagyon szeretem, hogy sokkal kisebb, mint a satírozó ecset, így a kisebb zugokba is odafér és nem maszatol nagyon. Az Essence smokey eye ecsetéhez tudnám hasonlítani. Egy baja van, hogy sajnos hullajtja a szőrét.

DSCF2327

Very Me Getaway körömlakk
coral és turquoise

599.-/db

Most nagy körömlaklázban égek, mivel sikerült megerősíteni és megnöveszteni a körmeim. Eddigi életem alatt 2x ha kifestettem magamnak a körmeimet, szóval most van mit gyakorolni. Az első áldozatok ezek a gyönyörű és hozzám passzoló színek lettek.

 

Ti használjátok valamelyik terméket?
Mi a véleményetek róla?

10 megjegyzés:

  1. Szeretem az Oriflameet, de ezek közül egyet se használok :-D pedig ritka amit nem próbáltam tőlük. A lakkok nagyon szépek. Amúgy én is szeretem mások zsákmányos posztját olvasni. :) majd az arcápoló termék családról írnál bővebben?:)

    VálaszTörlés
  2. klassz! nem ismerem ezeket a termékeket, de utánuk nézek :)

    VálaszTörlés
  3. azrail: mindenképp írok majd az arcápolási rutinomról, csak még hagyok neki egy kis időt :)

    lonka: majd érkezik teszt a lakkokról és az arcápolásról is :)

    VálaszTörlés
  4. én is a lakkokra lennék kíváncsi, mert akárhányszor az újságot lapozom, mindig azon gondolkodom, hogy megrendeljem e:$

    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. gondoltam, hogy a körömlakkos lányok egyből lecsapnak majd :) igyekszem róluk minél hamarabb írni :)

    VálaszTörlés
  6. Nem próbáltam még egy terméküket sem, de kíváncsi vagyok rájuk, a lakkok szépek :)

    VálaszTörlés
  7. elíz: a lakkok nagyon tetszenek mindenkinek, lehet arról írok először :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem az essentials családból volt egyszer arclemosóm, (ami itt pont nincs), én annyira nem szerettem meg...sem a csomagolását (utáltam h tekerős a kupak nem pedig pattintós, szenvedtem is vele rendesen), sem magát a lemosót, mert néhanapján csípte a bőröm, a többi krémmel pedgi már nem is mertem kísérletezni. Neked mennyire válltak be?
    itt elolvashatod a lemosóról a postot ha érdekel esetleg: http://orimaniac.com/borapolas/essentials-3-az-1-ben-arctisztito/

    VálaszTörlés
  9. elolvastam a cikkedet, a habot én sem értem. először a 3in1-t szerettem volna megvenni, de végül a radírozós változat mellett döntöttem. eddig nekem bevált, sokkal kevesebb pattanásom van és a göbök is kezdenek eltűnni a homlokomról. :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥