2013. június 18., kedd

sleek arcformázó szett

DSCF2079

Sziasztok lányok! Ma a Sleek arcformázó készletéről hoztam kicsit bővebb bejegyzést. A 4 árnyalatban (Fair, Light, Medium, Dark) elérhető szett közül én a Light árnyalatot vettem meg, így csak erről lesz ma szó.

A színeket egy nagyon jól záródó műanyag tokban találjuk. A borítás gyűjti az ujjlenyomatokat, de ez engem egyáltalán nem zavar. Az információkat, összetevőket a paletta alján találjuk egy fekete matricán.

DSCF2070

DSCF2074

A paletta belsejében megtaláljuk a három színt, illetve egy a tok tetejét kitöltő tükröt. A kontúr, highlight és pirosító szín tökéletes a napi arcformázáshoz és a táskába is nyugodtan bedobhatjuk. Mivel teljes méretű termékeket kapunk, ezért nyugodtan használhatunk hozzá nagyfejű ecsetet is.

DSCF2073

Kontúr színnek egy szép, matt barnát kapunk. Szerencsére nem kelt narancssárgás hatást az arcon. Elég tömör, így egyszerre nem vesz fel sokat az ecset, ami a kontúrozásnál nagy előny, hiszen így könnyen lehet építeni a színt.

DSCF2072

A hightlight egy gyönyörű, lágy fényű pezsgő szín. Nem feltűnően csillogó, ezért nagyon természetes hatást kelt a bőrőn.

DSCF2071

A pirosító a híres Nars-Orgasm dupeja a Rose Gold. Nagyon szép pinkes-baranckos szín, arany csillámokkal. Vigyázni kell vele, hogy egyszerre ne vegyünk fel túl sok színt, mert nagyon pigmentált és szerintem senki nem szeretne egy discogömbhöz hasonlítani. A pirosítót nem használom napi szinten, de egy bulizós vagy kiöltözős estére tökéletes viselet.

Végülis, azért döntöttem a paletta megvétele mellett, mert a pirosító önmagában majdnem annyiba került, mint ez a 3 szín együtt és mivel itt is teljes méretű terméket kapunk, egyértelműen ez éri meg jobban.

DSCF2328

Sajnos kénytelen voltam kölcsönkérni ezt a fotót Anitától, mivel nekem sehogy sem sikerült rendesen lencsevégre kapni a színeket.

Ahogy a bevásárlós bejegyzésben is említettem, a palettát a Superdrug nevű boltban vettem 10£-ért (3400.-), így élőben is kipróbálhattam. A szett összesen 20g terméket tartalmaz és szerintem életem végéig is elég lesz, mivel nem kell belőlük sok.

 

Ti megvennétek?
Esetleg rendelkeztek is vele?

4 megjegyzés:

  1. Tulajdonképpen ez nekem is megvan, csak külön-külön, mert akkor még nem volt ez hármas a szett, úgyhogy nekem külön van a face contour kit, amiben a bronzosító, meg a highlighter van, illetve külön a rose gold pirosító. Amúgy nagyon szeretem, a maga nemében mindegyik tökéletes, különösen nyáron szeretem, így szettben pedig még praktikusabb :).

    VálaszTörlés
  2. szerintem is szép lányok :)

    szandra: valóban, így praktikusabb, de a tied sem foglalhat sok helyet :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥