2013. július 30., kedd

40 arckifejezés tag – videó

Sziasztok lányok! Ne haragudjatok, hogy nem volt a múlt héten bejegyzés, de sajnálatos módon feltörték a fiókomat és folyamatosan a Google-el kellett kommunikálnom az ügy érdekében. Végül letiltották az e-mailem, az az egy szerencsém volt, hogy pár hónapja a blogot és a youtube csatornámat is átregisztráltam egy másik fiókra.

Na de hagyjuk is a piszkos részleteket, ma is egy videóval érkeztem. Remélem tetszeni fog nektek, hiszen ez egy kicsit viccesebb, felszabadultabb lesz. Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy megkérjem a többi youtube-os lánykát, hogy ők is készítsék el! :)

A videót az “Olvass tovább” után találjátok!

12 megjegyzés:

  1. Jó ég ez szuper :D Bár én tuti nem tudnám ilyen kifejezően előadni, de nagyon jót nevettem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy jó lett! szeretném ha több magyar youtube-os is megcsinálná, szóval hajrá :)

      Törlés
  2. Hát ezt imádtam! Nem is tudom melyik lett a legjobb :D a ribancoson úgy nézel ki, mint egy igazi feka csaj :DD

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó lett! :D Hihetetlenül jól átjött minden. Érdekes, hogy mennyire sok arckifejezésünk van. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó, és még mennyi kimaradt ebből a videóból :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik :) hihetetlen jó lett :)

    VálaszTörlés
  5. Hát ezen behaltam, szuper volt mindegyik és nagyon kreatív! :DD A fiókodat pedig sajnálom (én is átéltem), de örülök, hogy akkor rendeződtek a dolgok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ha nem is úgy, ahogy szerettem volna, végül rendeződtek :) örülök, hogy tetszett a videó ^^

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥