2013. július 16., kedd

avon colortrend rúzsok – passion & poppy love

DSCF6047

Sziasztok lányok! Ma két darab rúzsról hoztam nektek bővebb bejegyzést. Még januárban szereztem be őket, mikor itthon voltam, de ezek a színek inkább nyáriasak, így most jött el az idejük.

DSCF6048

A képen már nem látszik, de eredetileg egy lila, perforált védőborításba voltak becsomagolva, amin az összetevőket is feltüntették. A külső nekem nagyon tetszik, fehér, letisztult, lila felirattal, illetve egy átlátszó rész középen, ahol láthatóvá válik a rúzs színe. A fantázianeveket a rúzs alján, egy lila matricán olvashatjuk. A kupak jól záródik, a táskámba is be merném dobni.

DSCF6052

A textúrájuk krémes, könnyen felvihetőek, éppen ezért a Poppy Love-val vigyázni kell, hogy ne fussunk ki a szájkontúrból. Pigmentáltak, szépen fednek, viszont kicsit szárítanak, ezért mindenképpen használok alattuk ajakápolót. Az illatuk a kókuszra emlékeztet, ami nekem kifejezetten tetszik.

DSCF6054

A tartóssággal is teljesen elégedett vagyok, minimálisan bírják az evést és ivást is, nálam kb. 2-3 órát bírtak ki és mivel kicsit megszínezik az ajkakat, ezért szép, egyenletesnek tűnik a kopás is.

DSCF6055

A Passion egy mindennap hordható korallos, rószaszínes, natúrabb szín, míg a Poppy Love egy alkalmibb, nem túl erős, halványpiros szín. Összesen 12 árnyalatban kaphatóak, akciósan 4-500.-ba kerülnek és összesen 3,6g terméket tartalmaznak.

Untitled

 

Nektek, hogy tetszik?
Van valamilyen Colortrend rúzsotok?

6 megjegyzés:

  1. Régóta szemezek velük, olyan olcsóak és szép színekben kaphatóak. Régebbi Color Trendes rúzsaim annyira nem váltak be, van 2 is, de ezeket is ki akarom próbálni, mindjárt adom le az Avon rendelésem úgyis, beledobok 2-3-at ;) Köszi a bejegyzést, segített :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök neki, hogy segítettem :) én is olvastam, hogy a régebbi kiadások nem váltak be sok embernek, de ezeket a fehér csomagolásúakat szeretik, ezért rendeltem meg én is :)

      Törlés
  2. Nekem a Doll pink van meg, éppen ma szeretném viselni. Egyébként meglepően jó szerintem. Rosszabbra számítottam a régi colortrendes rúzsok alapján, de ez tök jól pigmentált és krémes :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. nekem is az tetszik jobban, hetente egyszer biztos, hogy viselem. :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥