2013. július 1., hétfő

monday makeup – harag

533079-1280x800-7-sins-wall-1920x1200

Sziasztok lányok! Remélem emlékeztek még erre a sorozatra. Próbálom ezentúl betartani a 2 hetes intervallumot.

20101017_the_seven_deadly_sins__wrath_by_blackeri-600x900

Úgy gondoltam a sorozat következő részeként a Haragot jelenítem meg. Szerintem sikerült és remélem nektek is tetszeni fog.
A harag az emberi lélek azon indulata, mely a megrövidített, szokásaiban megzavart, önérzetében sértett ember lelkében ezen dolgok okozója ellen támad. A harag, a megtorlással párosulva bosszúvá válik.

DSCF4035

DSCF4008

DSCF4036

DSCF4025

DSCF4017

DSCF4026

Termékek

Szemek:

- ArtDeco szemhéjalapozó
- Coastal Scents 252 Ultimate paletta
- Rimmel Scandaleyes szempillaspirál
- Essence fekete gél állagú tus
- Avon SuperShock gél állagú szemceruza

Arc:
- Collection 2000 Lasting Perfection korrektor
- Rimmel Stay Matte púder
- N°7 Beautifully Matte alapozó
- Coastal Scents 252 Ultimate paletta

Ajkak:
- Oriflame Wonder Color ajakceruza
- Avon Colortrend rúzs – Poppy Love

 

A sorozat előző részei

 

Mi a véleményetek a sminkről?
Melyik bűnt jelenítsem meg következőnek?

6 megjegyzés:

  1. Vártam már az új részt, nagyon tetszik, szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  2. köszi Elíz, kicsit megijedtem hogy senkinek nem tetszik, de ha már 1 embernek tetszik akkor boldog vagyok ^^

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik, jól sikerült, annyira kifejezően tudsz sminkelni :))

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥