2013. július 11., csütörtök

ootd – magányos lovas

DSCF6145

Sziasztok lányok! A címhez nincs is több hozzáfűzni valóm. Ma délután voltunk moziba és mi mást is nézhettünk volna, mint az új Johnny Depp filmet!

DSCF6101

A film nekem nagyon tetszett, imádom Johnny Deppet és most sem hazudtolta meg magát. A mimikái annyira tipikusak és viccesek. A történet is nagyon tetszett, az egész a vadnyugaton játszódik, tele kalanddal, akcióval és humorral. 10/9 pontra értékelem, de csak azért, mert 2,5 órás volt és annyira kellett már pisilnem, hogy ki kellett lógnom a filmről. :)

DSCF6113

Végül nem ebben a szandálban mentem, mert gyalog mentünk oda is és haza is, szóval kinyírta volna a lábam. Egy lapostalpú fehér-kék csíkos loafer volt rajtam, de az is teljesen illett az outfithez.

DSCF6120

DSCF6130

DSCF6142

Póló: Turi
Ing: Primark
Nadrág: F&F
Szandál: Primark
Nyaklánc: Primark
Karkötő: Primark
Óra: Range
Táska: Primark

 

Nektek, hogy tetszik?
Láttátok már a filmet?

6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon nagyon tetszik ez az összeállításod. Nagyon csajos és aranyos. :) A filmet még nem láttam, eléggé le vagyok maradva a mostani újdonságokról, majd pótolgatom. Egyébként a Karib tenger kalózait sem láttam, elég gáz, ez van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, szeretem a kéket a fehérrel kombinálni :) óóó, én már meg sem tudnám számolni hányszor láttam. a Karib kötelező a JD fanoknak, szerintem nagyon meghatározó figura Jack Sparrow Kapitány(!!) JD karakterei között :)

      Törlés
  2. Nagyon csinos voltál, a csipkés farmermellény a kedvencem, de talán ezt már a haul posztnál is írtam! :DD Mostanában én is odavagyok a kék-fehér kombóért! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. írtad bizony, de meg sem lepődök, én is imádom! nekem nyáron mindig bejön ez a fehér-kék, matrózos kombó :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥