2013. július 4., csütörtök

the boyfriend tag

Sziasztok lányok! Ma a Pasi kvízt hoztam nektek, amit Verusnál láttam. A lényege, hogy a párod válaszol az alábbi kérdésekre rád vonatkozóan. Ha érdekel titeket, akkor olvassatok tovább :)

Kékkel a párom válaszait, pirossal az én kommenjeim olvashatjátok.


1. A TV előtt ül. Milyen műsort néz?
Ház átalakítós műsor vagy Esküvői ruhás a TLC-n

éééss Torta Király!

2. Elmentek enni valahova. Mit rendel?
Hamburger
ha pizza akkor pedig SONGOKU

3. Melyik az az étel, amit nem szeret?
Sárgaborsófőzelék

4. Elmentek valahova bulizni. Mit iszik?
Kóla vagy Vodka-Narancs
és citromos sör ^^

5. Milyen méretű cipőt hord?
39

6. Ha gyűjtene valamit, mi lenne az?
Pandás tárgyak
szerintem senki nem lepődött meg :’D

7. Kedvenc szendvicse?
Gregs csirkés-majonézes szendvics

8. Mit enne minden nap, ha tehetné?
Gregs-es szendvics
szörnyű szívfájdalom, hogy csak Angliában kaphatóak :(

9. Kedvenc gabonapehely?
Cini-Minis

10. Kedvenc zene?
Linkin Park
addig nem halok meg míg el nem mentem egy koncertre

11. Kedvenc (sport) csapat?
nincs

12. Szeme színe?
barna

13. Ki a legjobb barátja?
Eszti és nem egóból mondom, de én :)
ez így igaz

14. Mi az, amit csinálsz és azt kívánja, hogy bárcsak
    abbahagynád? 
LOL (League of Legends)
ez igaz, bár mikor régen a WOW-val játszott, azt én is szerettem, de ezt a játékot ki nem állthatom

15. Honnan származik?
Szeged

16. Milyen tortát sütnél a születésnapjára?
Tiramisu
megnézném, ahogy süt, valószínűleg inkább rendelne

17. Sportolt régebben valamit?
Táncolt
röplabdázott és kosarazott is

18. Mi az, amit órákon át képes csinálni?
Blog és fényképezés

19. Miben tehetséges?
Jó hallgatóság és jó tanácsadó

20. Milyen ruhákat szeret hordani?
Nadrág, mintás póló és pulcsi

21. Tudtad, hogy Ő az igazi?
igen

22. Mi volt az első benyomásod?
Hmm Ő csak egy barát :)
na hát igen, csak nem hagytam magam :P

23. Ki hordja a nadrágot a kapcsolatban? 
Ő
inkább azt mondanám, hogy mindketten csak más-más helyzetben

 

Remélem tetszett nektek és ti is kitöltiek :)

14 megjegyzés:

  1. Jó ez a pasis kvíz! :) LP koncertre én is szeretnék menni! A WoW meg jó játék! :D

    VálaszTörlés
  2. szerintem is jópofa :) LP koncert az bakancslistás :)

    VálaszTörlés
  3. én is, de igazából bármilyen főzős műsor jöhet :)

    VálaszTörlés
  4. :) Cukik vagytok :) Amikor a zuram válaszolgatott a kérdésekre, majdhogynem el kezdtünk vitatkozni, mert ami számomra egyértelmű lett volna válaszként, ott hihetetlenül sokat töprengett :D

    VálaszTörlés
  5. Persze, imádom én is a főzős műsorokat, de Buddy az más:)

    VálaszTörlés
  6. Jaj, olyan jó ez a kérdéssor, mindenkinél jó olvasni. Majd én is megpróbálom rávenni T.-t :-)

    VálaszTörlés
  7. njoythestyle reni: köszönjük szépen ^^ nálam szerencsére csak olyan volt amit még kiegészíthetett volna, de ott odaírtam az én véleményemet is :)

    amarcordia: bizony, ha egyszer eljutok oda, tuti rendelek egy tortát :)

    djkaty: hajrá, hajrá. én is szeretném elolvasni a tiéteket!

    VálaszTörlés
  8. Mi is kitöltöttük, csak félek kirakni! Születtek érdekes válaszok...:D

    VálaszTörlés
  9. andus: szerintem ez butaság, rakd ki nyugodtan, sokan szeretik a személyes bejegyzéseket :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Még csak most találtam rá a blogodra, de máris imádom. Fel is iratkoztam.
    Legyen szép napod!
    Nooci
    http://nooci.blogspot.com

    VálaszTörlés
  11. szia Nooci! köszöntelek a blogom, remélem sokáig velem leszel :) szép napot!

    VálaszTörlés
  12. Linkin Parkkal én is így vagyok. Kezdetek óta fanatikus rajongójuk vagyok :-D még most is meg van, vagy 10 kilónyi cikk amit róluk írtak, még egy pulcsim is meg van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is van 2 pólóm, pulcsim, poszterek és meg van az összes CD is eredeti kiadásban :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥