2013. március 17., vasárnap

a bloglovin az új google reader

google-reader-will-die

Sziasztok lányok! Biztos sokan értesültetek már róla, hogy sajnálatos módon megszűnik a Google Reader, mint követési lehetőség. Ezzel a szörnyű marketing fogással rengeteg olvasónkat, követőnket, de követett blogokat veszíthetünk el.

bloglovin


Személy szerint nem szeretnék csatlakozni a Google+ szolgáltatáshoz, ezért én is, mint sok más bloggerina a Bloglovin szolgáltatása mellett döntöttem. Már régóta megtalálhattok engem is rajta, de megkérnék mindenkit, hogy aki eddig is követett és ezután is szeretne, az csatlakozzon inkább ehhez az oldalhoz.

Az egyik nagy előnye szerintem – főleg azok számára akik nem nagyon szeretnek megjegyzést írni –, hogy a Bloglovin-on van “like” funkció, amivel gyorsan kifejezhetitek, ha valamelyik bejegyzés tetszik. A másik pozitívuma a telefon használóknak kedvez, ugyanis letölthető hozzá app, így onnan is könnyen eltudjátok érni a követett blogokat.

Szerencsére gyorsan tudtok regisztrálni, csak a név-felhasználónév-jelszó-email kombinációt kell megadni, de akár a Facebook profilotokkal is csatlakozhattok. A regisztáció után a Google Reader a bal oldali sávban felkínál egy lehetőséget ahol importálhatjátok az Olvasott blogok listáját.

Csak kattintsatok alábbi a linkre, nyomjatok a Following gombra
és már követhettek is, ahogy eddig :)

http://www.bloglovin.com/blog/3778729/muccuuss-life

Hey, girls! Sure many of you have already heard about that unfortunately the Google Reader will be end as a  following possible. This awful marketing can make that we’ll lose our readers, followers but the blogs we like as well.

Personally, I don’t want to join Google+, so many other blogger, I  also decided to switch to Bloglovin. You can find me on it from a long time, but I’d like to ask everyone who has already follow and want to follow onwards my blog, to join this website.

I think one of the big advantage - especially for those who don’t really like to leave a comment - that is on Bloglovin the 'like' button, which with you can be expressed quickly, if you like a post. Another positive aspect of the phone users benefit because there’s an app to download, so there is easy access to the followed blogs.

Luckily, you can quickly register, only the name-email-username-password combination must be given, but you can join with your Facebook profile as well. After registration in the left lane the Google Reader will gives you the opportunity to import the blogs list what you read.

Just click on the link below, than the Following button
and you can follow me as before :)

http://www.bloglovin.com/blog/3778729/muccuuss-life

8 megjegyzés:

  1. Tehát a Google Friend Connect a Google readerhez tartozik?

    VálaszTörlés
  2. Na jó, rávettél hogy regisztráljak. Kiderült, hogy Google readerben nem is követtem senkit. :D Csak bloggeren keresztül.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha jól tudom, akkor gyakorlatilag ugyanaz, mivel azokat a Google Friend Connect-tel olvasod, ami ugye a Google Readerhez tartozik :/

      Törlés
    2. Mégse importált át semmit nekem ez a cucc. :S Azt írta hogy nagy emptység van, nincs amit átrakjon. Úgy néz ki, ez nálam úgy fog jönni, hogy egyenként aki fenn van, szépen followingolom... :D

      Törlés
    3. nekem megcsinált mindent. próbáld meg a 'settings' menüben, ott is van egy olyan lehetőség, hogy blogok importálása :)

      Törlés
  3. Én már teljesen elvesztettem a fonalat. Most amit én bloggerben felvettem blogokat, azok is meg fognak szűnni vagy félreértettem valamit?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én úgy értelmeztem, hogy minden ami a Google Reader-hez kapcsolódik meg fog szűnni, tehát a Google Friend Connect is, amivel ugye a bloggerben követed a blogokat. szerintem nem értetted félre, az is megszűnik.

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥