2012. augusztus 9., csütörtök

welcome back

Sziasztok!


Kedves olvasóim, követőim jelentem még élek

Remélem örültök neki, ugyanis visszatértem a blogoláshoz. 
Sajnos önhibámon kívül nem tudtam lemenni a netkávézóba, így se olvasni nem tudtam, se írni nem bírtam a blogot. Szerencsére tegnap beköttettük a netet, így már a megszokott módon és rendszer szerint fogok jelentkezni. 

Sikerült beszereznem egy szuper jó fényképezőgépet is, így a képek is sokkal minőségibbek lesznek mint eddig. Igyekszem napfénynél fotózni, bár angol honban az nem túl sűrűn bukkan elő.

Holnaptól várlak vissza benneteket egy jó kis ruha összeállítással.
Addig is legyetek jók!

Puszi

12 megjegyzés:

  1. Pont ma gondoltam rá, hogy írok neked, mi is van veled :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jaj de örülök, már hiányoztak a bejegyzéseid! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is már gondoltam rá, hogy írjak neked, reméltem, hogy visszatérsz, hiszen nem búcsúztál el! :) Indult ma nálam egy nyereményjáték, ha gondolod kukkants be: http://lookfancy.blogspot.hu/2012/08/the-road-so-far-es-egy-kis.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, nem búcsúztam el :) örülök, hogy gondoltatok rám ^^

      Törlés
  4. Majd tudnál írni egy bejegyzést a kinti életről? Milyenek akciósan a kozmetikumok, a ruhák, milyen az ételfelhozatal,mi az ami magyarként hiányozhat onnan? A múltkori TBS bejegyzésed annyira tetszett, arról jutott eszembe ez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hú hát nem nagyon volt még időm nézelődni, mert kb 1 óra gyaloglásra lakunk a város központtól, de amint összegyűlnek az élmények mindenképp írok róla :)

      Törlés
  5. Szió! Kíváncsian várom a bejegyzéseket :*

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥