2013. július 9., kedd

coastal scents 252 ultimate paletta

DSCF6007

Sziasztok lányok! Végre sok-sok idő után sikerült szépen lefotóznom a Coastal Scents palettát, amit a páromtól kaptam Karácsonyra.
Ha érdekel titeket, akkor kattintsatok tovább.

DSCF6008

A színeket egy nagyon jól záródó, műanyag, fekete tok rejti. Sajnos nem csak az ujjlenyomatokat, de a koszt is gyűjti, amit elég nehéz letakarítani. Az összetevőket és fontosabb információkat a külső papír borítás alján találjuk meg.

DSCF6009

A paletta belsejében 3 darab 7x12 színt tartalmazó tálcát találunk. A végeiken egy praktikus rózsaszín szalag van, amivel könnyen kiemelhetjük őket a tokból.

Mindegyik színről elmondható, hogy kicsit porolnak, illetve hullanak is, de egyáltalán nem mászkálnak el a helyükről és szépen, könnyen satírozhatóak. Nagyon pigmentáltak, így nem kell belőlük sok, de könnyen építhetőek is, ha valaki az erősebb hatást kedveli.

DSCF6010

DSCF6021

Az első tálcán szép, meleg tónusú csillámos és matt szemhéjpúdereket találunk a sárgától, a rózsaszínen át, egészen a barna színekig.

DSCF6022

DSCF6023

A második tálcán inkább a hidegebb, zöldes-kékes színek közül válogathatunk. Az egyik kedvencem a középső ujjamon lévő gyönyörű türkiz, csillámos szín.

DSCF6013

DSCF6016

Az utolsó tálcán pedig egyaránt megtalálhatóak a hideg és meleg színek, bár inkább egy pasztelesebb, finomabb kiadásban.


Összességében nagyon sajnáltam volna, ha végül nem tudtam volna beszerezni, hiszen gyönyörű színek vannak a palettában és ezzel bármilyen sminket el lehet készíteni, arról nem is beszélve, hogy egy életre elegendő szemhéjfestéket tartalmaz.

 

Ti megvennétek?
Esetleg rendelkeztek is vele?

10 megjegyzés:

  1. Nem is tudok mást írni csak hogy gyönyörű szép! :-)

    VálaszTörlés
  2. Hónapok óta kívánságlistás ez a paletta nálam...egyfolytában halogatom a rendelést, de most úgy érzem záros időn belül be kell szereznem...:D

    (Az előző is én voltam, csak rossz névvel voltam bejelentkezve. Sorry)

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem, a kedvenc türkized az én 88-as palettámban is benne van, és én is odáig vagyok érte :-)

    VálaszTörlés
  4. gumikacsa20: igen, szemet gyönyörködtető :)

    katie: én csak ajánlani tudom, nagyon megszerettem!

    djkaty: annyira szép *-*

    VálaszTörlés
  5. Szívroham és multiorgazmus egyszerre :D Csodaszépek a színek, teljesen elvesztem ebben a palettában. Akaromakaromakarom!!:D

    VálaszTörlés
  6. bellala: nem csodálatom, én is valami ilyet éreztem, mikor kinyitottam :)

    VálaszTörlés
  7. De szépen pigmentáltak a színek, egy ilyen paletta azt hiszem, nekem is kell! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az biztos! egy ilyen palettát mindenki megérdemel ;)

      Törlés
  8. Válaszok
    1. először én azt hittem nagyobb lesz, mikor kibontottam eléggé meglepődtem, hogy csak ekkorák a púderek, de végül rájöttem, hogy ez is életem végéig elég lesz :D

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥