2013. június 20., csütörtök

sigma affilate program

DSCF2340

Sziasztok lányok! Mint sok más bloggert, engem is megkeresett a Sigma. Nagyon meglepődtem, hiszen mikor megkerestek már jó 1 hónapja nem volt aktív a blogon.

DSCF2344

Nagyon örültem a megkeresésnek, hiszen még soha senki nem kért fel, hogy részt vegyek a programjukban, így természetesen igent mondtam. A csomag talán hozzám érkezett meg a leghamarabb, mivel akkor még Angliában laktam, viszont nem tevékenykedtem a blogon, így csak most tudom nektek megmutatni.

DSCF2342

Jennifer hihetetlen aranyos és segítőkész volt, minden kérdésemre válaszolt és segített eligazodni az oldalon is. A kis kézzel írott kártyának nagyon örültem, itt is látszik, hogy mennyire vásárlóbarátak.

DSCF2343

DSCF2346

A csomagban volt ez két csodálatos és nagyon hasznos ecset. A nagy F82-es Round Kabuki alapozó (18$) és az E25-ös Blending satírozó (10$) ecset. Mindkettő fóliában érkezett, az F82-sen még műanyag védőtok is volt. Nagyon puhák és könnyű velük dolgozni, öröm mikor az arcodhoz vagy a szemedhez érinted őket. A tisztításuk könnyű és nem hullajtják a szőrüket sem.

DSCF2347

DSCF2349

Azóta az alapozó felviteléhez csak is az F82-est használom. Tudom, hogy az F80-as sokak szerint sokkal jobb, de mivel ez az első normális alapozó ecsetem, így nekem tökéletes, nem is vágyom másikra.

Az E25-ös tökéletes a szemhéjpúder felviteléhez és elsatírozásához is. Nekem külön öröm, hogy kisebb feje van, mint az Oriflame satírozó ecsetemnek, hiszen így a kis zugokba is odaférek.

 

WB_10_170x1705

Ha kedvet kaptatok, és Június 30-ig rendeltek és használjátok a SUM2013 kupon kódot, akkor 10% kedvezményt kaptok a vásárlásból, keressétek fel a weboldalt, ahol 30$ feletti rendelésnél ajándék is jár.

Személy szerint mindenképp szeretnék még rendelni a Sigmatól, de inkább kivárom a Black Fridayt, amikor is ingyenes a kiszállítás.

*a termékeket az Affilate program keretein belül kaptam

 

Nektek van Sigma terméketek?
Milyen ecseteket használtok?

4 megjegyzés:

  1. Nekem megvan ez a két ecset és imádom mindkettő: a round top kabukival gyönyörűen lehet felvinni az alapozó, az E25 pedig a legjobb satírozóecset, amit valaha használtam, van belőle vagy 3, annyira szeretem :)! Kíváncsi vagyok, te mit mondasz majd rájuk :)!!!!

    VálaszTörlés
  2. szandra: egyetértek, azóta csak az F82-t használom alapozáshoz :)

    VálaszTörlés
  3. ugyanez jött nekem picibe, nagynak meg az f80 :)

    VálaszTörlés
  4. úgy látszik csak én kaptam F82-t, na nem baj, ennek is iszonyatosan örülök :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥