2012. április 15., vasárnap

maybelline, forever lipcolor, blackcurrent bliss rúzs

Ez az első bejegyzésem. Teljesen kezdő vagyok a beauty témában. Mivel rengetek blogot olvastam megjött nekem is a kedvem hozzá. Nem a nőiességemről vagyok híres, de lehet, hogy a blogoknak köszönhetően átalakulok egy kicsit :)


Akkor vágjunk is bele :) A mai napon egy elég régi, kedvenc rúzsomat hoztam nektek.
Nem vagyok túl nagy rúzs fan, inkább szájfényt szoktam használni, de most volt időm rendet rakni a smink cuccaim között, és rábukkantam az egyik Maybelline rúzsomra. :)




A csomagolás elég egyszerű, de ez egy csöppet sem zavar, mivel eléggé a minimál stílus kedvelője vagyok:) 
Régóta megvan és a kupakja még mindig jól záródik, tehát elég strapabíró. 




A színét nagyon imádom, erősebb rózsaszín. Szerintem így a tavasz közeledtével tökéletes szín választás.
A Maybelline a Forever Lipcolor kollekciójában adta ki.
A Blackcurrent Bliss fantázia nevet, és a 235-ös kódot viseli.



Felvitele könnyű, krémes, egyenletesen és szépen fed. 
Tartósságát tekintve nekem 3-4 órát simán kibír.
Az árára sajnos már nem emlékszem, az se biztos, hogy lehet még ilyet kapni.

2 megjegyzés:

  1. Most látom, hogy majdnem egyszerre kezdtünk el blogolni :) A rúzsnak tök szép színe van, sajnos nekem nem állnak jól az élénk színek.

    VálaszTörlés
  2. igen én is láttam, hogy kb. egyszerre volt :) én meg inkább nem merem őket hordani :/

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥