2012. április 21., szombat

FOTD mua palettával

Ma ki kellett öltöznöm, ezért gondoltam megmutatom nektek a hozzá való sminkemet.
Earth Life fantázia nevet adtam neki :)


Először letisztítottam, tonizáltam és hidratáltam az arcomat.


Ezután alapozót oszlattam el az arcomon.


Az alapozó után korrektort használtam a szemem alatt,
az államon, az orromnál, a homlokomon és az almácskákon.


A korrektorozás után púdereztem.


Lealapoztam a szemem, majd a könnycsatornákhoz, és a szemöldököm alá egy
fehér gyöngyházfényű szemhéjpúdert vittem fel.


Eztán egy háromszög alakú applikátorral egy gyöngyházfényű barnás-aranyos szemhéjpúdert
vittem fel a mozgó szemhéjra.


Ezután a V alakba egy sötét barnás-vöröses szemhéjpúdert vittem fel, majd egy pufi ecsettel elsatíroztam.


Végül pedig egy fekete filccel kihúztam a szempillám tövét, és spiráloztam.




Miután kész lettem a szememmel, bronzosítót és pirosítót használtam.
A számra egy halvány rózsaszín rúzs került.








Felhasznált termékek
Szem
- MUA Pro Heaven and Earth paletta
- Oriflame Eye Liner Stylo black
- Avon SuperShock black szempillaspirál

Arc:
- Oriflame Ecobeauty Golden Beige alapozó
- Catrice Allround korrektor paletta
- Oriflame  Giordani Gold bronzosító gyöngyök
- Very Me Sweet Coral pirosító
- Very Me  Matte Latte púder

Száj:
- Oriflame Wonder Colour Lip Liner szájceruza
- Oriflame Giordani Gold Peach rúzs

Remélem tetszett a sminkem.
Ez volt az első amit rendes ecsetekkel csináltam.

Szerintetek milyen lett?

2 megjegyzés:

  1. Like :) Milyen szép nagy szempillád van! Szép lett, ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. :) köszi! mindig is nagy volt :D

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥