2012. június 10., vasárnap

ABC tag

Sziasztok! Szép napot kívánok mindenkinek! Remélem még nem unjátok ezt a taget és jókat fogtok mosolyogni :) Sajnos nálam még mindig tart a vizsgaidősuck, de remélem páran már élvezik a nyarat :)


A. Age (kor)
1992. december 8-án születtem, tehát jelenleg 19 éves vagyok. Semmivel nem érzem magam jobban 19-nek, mint 18-nak vagy 17-nek. A második X-et viszont nagyon várom, régóta szeretnék tetoválást, de anyukám felakasztana, ha csináltatnák, viszont nem leszek itthon, mert Angliába leszek, szóval... már várom :) 


B. Best Friend (legjobb barát) 


Talán nincs olyan sok barátom, de ez nem különösebben zavar, mert akikkel jóban vagyok azok szeretnek, és elfogadnak olyannak amilyen vagyok. 3 embert sorolnék ebbe a kategóriába.

Vivi


Őt a gimiben ismertem meg és szinte azonnal éreztem, hogy mi megfogjuk találni a közös hangot. Persze néha voltak összezörrenéseink, mert elég hasonló a természetünk, de úgy gondolom nélküle nem éltem volna túl a gimit, mindig kiállt mellettem. Sajnos most elég távol vagyunk egymástól, mivel másik városban tanul, ezért elég kevésszer találkozunk, de nem érzem úgy, hogy ez rontaná a kapcsolatunk.

Zeszterke


Esztit még általános iskolából ismerem, és azóta a legjobb barátnőm. Lassan 14 éve! Imádom, lökött és szerintem szegényebb lenne az életem nélküle. Nagy Johnny Depp fan ő is, de persze megértem miért ;) Nagyon fontos személy az életemben, hiszen 8 éven keresztül osztálytársak voltunk, remélem soha nem szakad meg a barátságunk. 

Zsó


 Zsófit 2006 decembere körül ismertem meg egy kis blogolás keretében, bár az egyáltalán nem ilyen fajta volt, történeteket írtunk I'm-en, lehet van még aki emlékszik rájuk. Teljesen olyan érzésem volt, mintha ezer + 1 éve ismerném, pedig akkor beszéltünk először. Sajnos nem sokszor találkoztam vele, mert az ország másik végében él, de nagyon nagyon szeretem és szerencsére meg tudta oldani, hogy találkozzunk még azelőtt mielőtt kimegyek.


C. Chore you hate (házimunka, amit utálsz)


Hát ez nagyon egyszerű kérdés, mindent utálok. Rettentő lusta vagyok és a szobám állandóan úgy néz ki, mintha a III. világháború folyna éppen. Sem mosogatni, sem mosni és pláne porszívózni nem szeretek! A mosogatást meg a mosást nagy nyögve megcsinálom, de csak ritkán. Porszívózni a párom szokott Xd. Hát igen, vannak a Földön ilyen lusta emberek. Bocsi.


D. Dreamhouse (álomház)


Az álomházam egy gyönyörű szép mediterrán stílusú ház. Mélysárga festéssel, barna tetővel és a nagy kövekkel a ház alsó homlokzatán. Belül minimál art stílus. A nappali barna és vajszínben, a hálószoba sárga és narancs színekben, a konyha méregzöld és törtfehér, a fürdő kék, az előszoba bordó színben pompázna. Hátul medence, kavicsos kert, zöld pázsit.  


E. Essential start of your day (nélkülözhetetlen reggelente)


A legelső reggelente, hogy nagy komásan kimegyek WC-re. Mindig ezzel indítok. Biztos volt már nektek is olyan, hogy nem volt kedvetek felkelni, de pisilnotok kellett és addig tartogattátok míg végül kirobbantatok a szobából és mindenkit arrébb lökve csak azt vártátok, hogy végre ráülhessetek a WC-re, na én pont ilyen vagyok :D


F. Favorite Color (kedvenc szín)


Egyértelműen a citromsárga. Imádom, olyan szép, olyan elbűvölő. A másik három kedvencem a narancs, zöld és fekete. A szobám fal régen almazöld volt, majd pár éve úgy éreztem váltani kell, így kaptam meg álmaim szoba színét, alul narancs, felül citrom :)


G. Gold or Silver (arany vagy ezüst)


Van arany és ezüst ékszerem is, de a legtöbb mégis arany. Főleg a fülbevalóim, mert sajnos kiskoromban rosszul lyukasztották ki a fülem, és azóta a bizsut vagy bármi mást az aranyon kívül egyszerűen nem visel el, maximum fél óráig bírom hordani, de akkor is viszket, ég, minden baja van. A gyűrűim is főleg aranyak, mert szülinapra, ballagásra kaptam őket vagy csak megörököltem. Ezüstből nyakláncom és karkötőim vannak.


H. Height (magasság) 


Reméltem, hogy ez nem kerül elő. Én vagyok a legkisebb a baráti körünkben és régebben sokszor megkaptam, hogy milyen pici vagyok. Alig sikerült elérnem, de végül csak meglett.. a 160 cm. :(
Ha újraszülethetnék akkor ez lenne az egyetlen vágyam, hogy magasabbnak szülessek. A tudat viszont, hogy anyukám kisebb még nálam is, teljesen megnyugtató ^^

I. Instruments I play (hangszer)


Sajnos nem játszok semmilyen hangszeren. Mindig is zongorázni akartam, de akárhányszor jelentkeztem, mindig azt mondták betelt a hely. Na hát nekem meg a tököm telt be ezzel, szóval el is ment a kedvem az egésztől. Bátyám nagyon jól szintizik és az övén szoktam gyakorolni, de ennyi idősen már nem bírom megtanulni, hogy a bal és a jobb kezem külön mozogjanak. Viszont amit még szívesen megtanulnék az a gitár és ha lesz rá pénzem akkor fogom magam veszek egyet, és csak úgy hobby szinten nyomatom majd.


J. Job title (munkahely)


Itthon egy fűszergyárban dolgoztam, de nagyon utáltam, mert nem csak, hogy állandóan tele volt az orrom borssal, bazsalikommal, de védőfelszerelést egyáltalán nem kaptunk. Kint Angliába egy sütigyárba dolgoztam (ahova most is megyek majd), igaz kicsit uncsi állandóan a szalag mellett ugyanazt csinálni, de van rendes védőfelszerelés, bármi bajod van azonnal segítenek, jó fejek a vezetők, és nem mellesleg a fizetés is. Csak, hogy tisztában legyetek itthon a 8 órába 3300.-ot kaptam, kint szintén 8 óráért 13000.- Nyilván nem itt akarok örök életemben dolgozni, mert nem bírnám ezt a folytonos, monoton munkát, de arra, hogy megszedjem magam tökéletes.


K. Kids (gyerekek)

(hát lehet egy ilyen szépséget nem szeretni?)

Szeretnék mindenképp. Legalább 4-et. 2 fiút, akik ikrek és 2 lányt, akiknek már nem muszáj, de ha ők is azok lennének nagyon örülnék neki. Igazából persze az a legfontosabb, hogy egészségesek legyenek, de azért mégis jó ha van az embernek valami vágya. A kedvenc fiú nevem Ádám, a lány pedig Elizabeth (tudom kicsit régies, de ezt jól lehet becézni azért szeretem ennyire).


L. Life is incomplete with (az élet nem teljes nélküle)


A család és a barátok. Persze a párom is, de mivel őt tartom a legjobb barátomnak és már a családom része, így mindkét kategóriába bele tartozik :) Számomra ezek a legfontosabbak az életben, nem a pénz, nem a ház, nem az autó. Azokból lehet akármennyi, talán boldoggá tesznek, ideig-óráig. De a családom és a barátaim mindig ott lesznek nekem, kiállnak mellettem, megértenek és szeretnek majd. Remélhetőleg :"D


M. Music that you always listen to (kedvenc zene)


Főleg rockot hallgatok, de a drum & bass-t sem vetem meg, bár azok közül is inkább a rockosabb vonal tetszik. Kedvenc zenekarom a Linkin Park, szeretem, hogy van softos és metálos beütésük is. Az egész stílust imádom, a szövegeiket is és a zenei alapot is. Tökéletes.

N. Nickname (becenév)


Itthon Dorkának hívnak, de van másik is. A páromtól kaptam a Mucus becenevet, de általában Dorkinak hív. Az ő családja Dorcinak hív, a gimiben szinte minden tanár Dórinak hívott. A barátaim keverik hol így, hol úgy kapom a nevemet. A nevem angol megfelelője a Dorothy, de ezt is túl hosszúnak találták, ezért az angolok Dotty-nak hívnak. Igazából minden jöhet, csak a Dorottya ne!

O. Overnight Hospital Stays (aludtál már kórházban)


Voltam sajnos, mikor a mandulámat vették ki. Annyira féltem és rosszul voltam, az volt a szerencsém, hogy a bátyám is pont bent volt, csak neki a fülét műtötték és egész nap vele voltam. De állandóan jöttek a csúnya, rossz nővérek és visszaakartak vinni, hogy a saját korombeliekkel legyek. De most őszintén kinek lenne jobb az, hogy ismeretlen gyerekekkel kell kényszerből játszania, mint az, hogy a családja közelébe lehet...


P. Phobias or fears (fóbia vagy félelem)


Betegesen félek a liftektől. Mikor anyukám terhes volt velem beszorultak egy liftbe és szerintem ez valahogy átragadt rám. Beszállok a liftbe, de őrült módjára nyomogatom a gombokat, hogy mihamarabb felérjünk és közben mindig csinálok valami mást, hogy ne figyeljek arra, hogy liftben vagyok. Ha háromnál több ember van bent, már pánikolok és rosszul érzem magam. Iszonyatosan félek, hogy egyszer én is bent ragadok, mint anya.


Q. Quote from a movie (idézet egy filmből)


"Ó ennyi csak mi tudható, szeretni kell és szeretve lenni jó!"
Ez a kedvenc idézetem, mégpedig a Moulin Rouge-ból származik. Mindent elmond, ami számomra fontos.


R. Reason to smile (ok a mosolyra)


Alapvetően mosolygós és vidám lány vagyok. Rengetegszer kapok röhögőgörcsöt és szinte mindenen tudok nevetni. Tényleg akármin. Még azon is ha egyedül megyek az utcán és megbotlok valamiben, mindig elnevetem magam, hogy hogy lehetek ilyen szerencsétlen. Szerintem az az ember aki sosem nevetett magán, sosem nevetett igazán.


S. Siblings (testvérek)


2 bátyám van, Viktor és Peti. Nem vagyunk édes testvérek, csak az anyukánk közös, de sosem gondoltam rájuk úgy, mintha nem lennének az édes testvéreim. Viktorral 14 évig éltem együtt, így eszembe se jutna máshogy ránézni. Petivel nem találkoztam sokszor, hiszen nem velünk élt, de ettől független őt is édes testvéremnek tekintem. A testvér az testvér, tök mindegy, hogy milyen :) 


T. Time you wake up (mikor kelsz)

Általában 7-kor kelek, mert gyógyszert szedek és azt mindig ugyanabban az időpontban kell beszedni. Mikor nem kell suliba mennem akkor akár 10-ig is szoktam aludni. De most, hogy Angliába dolgozni fogunk, kb. fél 5-5 között fogok kelni, mivel 6-ra kell menni dolgozni.


U. Underwear (alsónemű)


Régebben a tangákat részesítettem előnyben, de kb. 2 éve rászoktam a francia bugyikra. Azokból jöhet bármilyen, csipkés, mintás, állatos, vicces, sima. Kényelmes és szexis is egyben. 


V. Very important date this year (fontos dátum idén)


Talán a 20. szülinapom. Ezenkívül ami még fontos, az az, hogy ebben az évben leszünk 4 évesek a párommal.


X. X-ray you’ve done (röntgen)


A fogaimról, a térdemről és a csuklómról van röntgen felvétel. Meg ha jól emlékszem egyszer az arcomról is csináltak, mikor arcüreg gyulladásom volt.


Y. Yummie food you made (finom étel, amit te készítettél)


Alap kajákat meg tudok csinálni, de általában anya szokott főzni. Viszont sütni szeretek, főleg muffinokat és a visszajelzések szerint azok jók is :)


Z. Zoo animal (állatkerti állat)


PANDA. PANDA. PANDA. mi lehetne más? egyszeeeer ha sok pénzem lesz, felülök a repülőre és elmegyek egy panda rezervátumba ahol szét fogok ölelgetni és simogatni egy pandát. Sőt! haza is hozom magammal :)


Kíváncsi lennék a válaszaitokra, szóval töltsétek ki ti is és küldjétek el emailben, vagy rakjátok ki a blogotokra :)

8 megjegyzés:

  1. PANDA *.* nálam is a kedvenc, olyan cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyértelmű! a legédesebb állat a világon, el se tudom képzelni milyen puha lehet! *-*

      Törlés
  2. mi is pont most leszünk együtt négy éve :D tök jó volt ennyi mindent megtudni rólad:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó. dejóó ^^ gratulálok nektek :) ha tetszett máskor is tölthetek ki ilyet :)

      Törlés
  3. Megnyugatásul közlöm, 157 cm vagyok... 158 is voltam, de összementem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh yeah :D köszi, most megnyugodtam kicsit ^^ tényleg szeretnék magasabb lenni, de csoda hogy ezt elértem :"( de hát jóból kicsit adnak, nem igaz? :)

      Törlés
  4. hehe :) nagyon tetszett ez a bejegyzés :) jó volt végig olvasni , szép munka, a blog is nagyon jó :)
    Csak így tovább, és mindenjót neked . Pusziiiiii P.D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azóta már változott pár dolog, de azért örülök hogy tetszett :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥