2012. május 13., vasárnap

aden cosmetics - trio eyeshadow

A mai bejegyzés egy Aden Cosmetics-es szemhéjpúder trióról, név szerint a No.2 BLUE-ról fog szólni.

"Három összeillő szín, amelyeket harmonikusan keverve megalkotható a leggyönyörűbb árnyalat a szemek hangsúlyozására. Nemes összetétele könnyedén felvihető és hosszan tartó viseletet biztosít." (Aden Cosmetics)

Ezt a palettámat nagyon régen vettem valamelyik bizsus boltban. Nem rég olvastam róla, hogy ez egy igen neves és minőségi márka. Teljesen meg vagyok vele elégedve, egyszerűen imádom és szerintem sose fog kifogyni. A párom ballagására készült sminkemet is ezzel a trióval csináltam meg.



A csomagolás nagyon egyszerű, középen az Aden logója kap helyet. Nem tudom elégszer kihangsúlyozni, hogy mennyire szeretem ha átlátszó a tető, ebben az esetben sem vélekedem másképp. Igaz az enyém már viseltebb állapotban van, de hát nem mai csirke, így érthető.
A szemhéjpúdereket egy kör alakú dobozban kapjuk. A zárral sose volt eddig problémám, közepesen erős, de gondolkodás nélkül beleraknám a táskámba.


A tetőt felpattintva elénk tárul a három gyönyörű kék szín. Egy egyszerű füstös szemet is el tudunk vele készíteni, de külön-külön is nagyon szép árnyalatuk van. Felvitelkor nekem kicsit porozódnak, de nedves ecsettel még nem próbáltam. A tartósságával nagyon meg vagyok elégedve, a ballagáson 6 órát simán kibírt a sminkem, és szerintem bírta volna tovább is, ha nem kellett volna ágyba bújnom.

Végül nézzük a swatchokat.

ALAP NÉLKÜL
VAKUVAL / NÉLKÜLE



Így is elég szépen látszódnak a színek, még a legvilágosabb is, bár a sötétkékkel nem vagyok annyira elégedett így kézen, viszont a szemhéjon nagyon szépen látszódik.

ALAPPAL
VAKUVAL / NÉLKÜLE



Azt hiszem ezt pedig nem kell magyaráznom, egyértelműen látszik, hogy a pigmentáltsága is az erősebb kategóriába tartozik. 

Nekem személyes kedvencem a középső szín. Annyira szép szerintem és talán ennek a pigmentáltsága a legerősebb. Nem tudom lehet e még kapni ezt a trió valahol, de ha találkoztok vele, szerintem nyugodtan beruházhattok rá. Ráadásul amint láthatjátok a képen is:

ár: 550.-
kiszerelés: 21 g

Van valamilyen terméketek az Aden-től?
Nektek hogy tetszik?

2 megjegyzés:

  1. Az Aden egy megbízható un.,,kis márka,,,nem vèletlen,hogy kellékesek és kisboltok tartják.Èn a szemceruzáit ès 1-1 körömlakkját használom,nagy meteor eséssel.Ja ès olcsó!

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥