2012. május 24., csütörtök

oriflame ajakbalzsamok

A mai bejegyzésben az Oriflame ajakbalzsamjairól lesz szó. Nekem 5 db van belőlük, tudomásom szerint csak a legújabb açai-bogyó és gránátalmás nem található meg köztük. Nem lesz valami hú de nagy post, de mivel nagyon szeretem őket, ezért úgy gondoltam nem hagyhatóak ki a blogból. 


  
Sajnos túl sok mindent nem tudok róluk írni, ugyanis a legtöbb már nem található meg sem az újságban, sem a honlapon. Nagyon tetszik, hogy picik és bárhol elférnek, akár a zsebemben is, ezért szinte sosem találom őket, mert biztos, hogy valamelyik táskámba, fiókomba kallódnak éppen. Szeretem, hogy a csomagolás színe egyezik a balzsam illatával és nevével. Az balzsamok kiszerelése 4,5 g és 4,8 g között mozog és az áruk kb. 800.-, leértékelve akár 400 - 500.-ért is meglehetett őket vásárolni. Arra azonban számítsatok, hogy ha cserepes ajakra kezditek használni, eleinte fehéres rétegként meg fog ülni az egyenetlenségeken. Utána azonban felpuhítja az ajak bőrét, egy-két nap alatt pedig látványos javulás érhető el.


A Krémmánia oldalán megtaláltam az Aloe Vera-s ajakbalzsam összetevőit, de szerintem mindegyikben ugyanez lehet az összetétel (persze nem állítom biztosra, ugyanis nincs rajtuk és a honlapon sincs fent), talán annyi lehet a különbség, hogy a színes balzsamokban van valamilyen illatanyag, 
hiszen erősen gyümölcsös illatuk van.  




 Oriflame Visions Liplicious Lip Balm Tropics

Ezt a balzsamot használom a legtöbbet, az illata valami csodálatos, hűen a nevéhez trópusi illatok keverednek benne, a mandarin, narancs, mango, avokádó. Krémes, könnyen kenhető és mintha apró gyümölcs darabkák lennének benne, kicsit olyan érzés, mintha radírozná a számat. A színe gyönyörű mélysárga, kicsit narancssárga beütéssel. Egyébként nagyon puha és hidratált lesz tőle az ajkam. SPF 12-es fényvédőt is tartalmaz.


Oriflame Strawberry Lip Balm

A második nagy kedvencem, finom joghurtos-epres illata van. Kicsit krémesebb állagú a Tropics-nál, tehát nagyon jól kenhető. Ebből a balzsamból már vagy hármat elfogyasztottam, sajnálom, hogy már nem lehet kapni (vagy lehet, csak én nem találom). A színe halvány rózsaszín, élőben sötétebb, mint a képen. Szintén jól puhítja és hidratálja az ajkaim és SPF 8-as fényvédőt tartalmaz.


Oriflame Aloe Lip Balm

Na ez az egyetlen egy, amit nem használok. Pedig joggal kérdezhetnétek, hogy miért, hiszen szinte az összes arcápolási termékem aloe veras. Hát nagyon egyszerű a válasz, büdös! Nem is tudnám mihez hasonlítani, inkább messziről elkerülöm. Mivel ez volt az első Oriflames ajakbalzsamom, így sokat használtam belőle, de amit lehetőségem nyílt másmilyent rendelni, azonnal megtettem. Maga a balzsam az epreshez hasonlítható, mivel ugyanabban a kollekcióban jelentek meg. A színe a kupaktól eltérően fehér, ami nekem nem annyira jön be. Annak ellenére, hogy büdös jól hidratál, valamint SPF 8-as fényvédőt is tartalmaz. Ezt az ajakbalzsamot új csomagolásban, de lehet még kapni a cégnél.


 Oriflame Visions Frosty Lip Balm Frosted Orange

Ezt az ajakbalzsamot egy téli kollekció során dobta piacra az Oriflame. Ezt se túl sűrűn használom, inkább csak akkor ha nem akarok feldobni semmilyen rúzst, vagy szájfényt, ugyanis ez egy enyhén csillogós ajakbalzsam (gondolom a havat akarták szimbolizálni). Az illata ennek sincs a toppon, egyáltalán nem érezni, hogy narancsos lenne, de sokkal jobb, mint az Aloe Vera-sé. Hidratáltsággal nincs problémám, viszont ez nem tartalmaz fényvédőt. A csomagolása sem a legjobb, mert a többivel ellentétben ennek ragasztott a leírása, ami az 1. képen is látszik, hogy már nem tart semmit.


Oriflame Pineapple Lip Balm

Szintén az Aloe Vera-s és Epres kollekció egyik darabja. Ezt is nagyon sokat használom. Szerencsére isteni ananász, joghurt illatot áraszt magából, akárcsak az epres. Az állaga szintén nagyon krémes, jól kenhető. Szépen hidratál és puhít. A balzsam színe gyönyörű napsárga, kicsit világosabb, mint a Tropics-é. Mivel a kollekció ugyanaz, így természetesen SPF 8-as fényvédőt is tartalmaz.


Remélem, azért tetszett nektek ez a kis bemutató.

Ti milyen ajakápoló szereket használtok?

6 megjegyzés:

  1. Nekem megvolt ugyanez az epres, nem is tudom már mi lett a sorsa elveszett vagy elhasználtam, de én nagyon nem voltam vele megelégedve. Semmit sem ápolt, olyan volt, mintha műanyagot kennék a számra, nem is éreztem, hogy felvittem-e vagy nem. Viszont az illata isteni volt!
    Mindenesetre szép kis gyűjteményt sikerült felhalmoznod!:)

    VálaszTörlés
  2. fórumokon olvastam, hogy másnak is voltak hasonló problémái mint neked. lehet hogy kicsit egyén függő is. :)) mindenesetre köszi szépen. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Szuper a blogod, nagyon szeretem! Epres nekem is volt, én is inkább az illata miatt szerettem. :) Egy ideje ajakápolóként (is) az Oriflame univerzális balzsamát használom, és már az is kapható különféle illatokban is.

    VálaszTörlés
  4. szia! köszöntelek a blogon és nagyon szépen köszönöm :) úgy látom sokan az epreset vették :) egyébként, majd az univerzális balzsamról is lesz post, nekem is megvannak, de nekem valamiért nem használnak az ajkaimon, szóval másra használom őket :)

    VálaszTörlés
  5. Cukik így együtt:$ én régebben a Labellókért voltam odáig meg vissza :$ most két tégelyes ajakápolóm van, de ha elfogynak tuti, hogy csavaróshoz fogok visszatérni :)

    VálaszTörlés
  6. én is voltam Labellos egy darabig, de aztán valamiért teljesen leszoktam róluk, a sima kék meg a barackos volt a kedvencem. a tégelyeseket meg eleve nem szeretem, mert bele kell nyúlkálni, úgyhogy maradok a tekerősnél :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥