2012. május 19., szombat

OOTD - mozi

Tegnap moziban voltam a drága barátaimmal, és megnéztük az Éjsötét árnyékot. Mivel nagyon nagyon nagy rajongója vagyok Tim Burton filmjeinek, ráadásul a kedvenc színészem Johnny Depp játssza a főszerepet. :) Így természetesen kétség sem férhet hozzá, hogy imádtam a filmet! 


 




Blézer: Turi
Póló: Primark (Next)
Szoknya: Anyukámé volt valaha
Cicanadrág: Cserepes sori piac
Cipő: Turi
Öv: F&F
Táska: Oriflame
Gyűrű: Kiskegyed
Nyaklánc: Szeged Plázás bizsu bolt


Hogy tetszik ez az összeállítás?

12 megjegyzés:

  1. A blézered eszméletlen jó, én soha nem találok turikban normális blézert, pedig nagyon vadászom. Az egész szett egyben van szerintem, nagyon jól harmonizálnak a színek, csinos :).

    VálaszTörlés
  2. Hát igazából a blézer Anyukámé, csak "kölcsönkértem" (soha nem kapja vissza). köszönöm szépen :)) ez a 3 kedvenc színem, szóval szeretem ha rajtam vannak :)

    VálaszTörlés
  3. De jó, ez a póló meg a szoknya az öv miatt olyan, mintha egy egyberuha lenne, tényleg jó választás volt :)

    VálaszTörlés
  4. köszönöm :)) néha muszáj kicsit trükközni

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinos vagy :)) A táskád tetszik a legjobban a blézer mellett. És még mindig nem léptem túl rajta, hogy mennyire jól áll ez a haj :))

    VálaszTörlés
  6. köszi szépen :)) az oriflame elég jó táskákat gyárt. kinézetre és minőségre is.

    VálaszTörlés
  7. jajj, nagyon csinos, és n agyon jól áll neked:)

    VálaszTörlés
  8. köszönöm :)) az én alkatomhoz csak ez a forma áll jól, de nem bánom :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól áll ez a szett! :) a nyaklánc kivételével minden tetszik :$

    VálaszTörlés
  10. köszönöm szépen :)) én imádom ezt a nyakláncot, meg úgy egyébként is a hosszabb, nagyobb nyakláncokat szeretem :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon helyes arcod van, de ezzel a "gagyi" szemüveggel elrontod teljesen. Szerintem ez a szett sincs a csúcson.. Egyáltalán nem előnyös. Először azt hittem, giccsparty-ra készülsz (:

    VálaszTörlés
  12. köszönöm szépen, örülök, hogy legalább az arcom helyes :)

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥