2012. május 30., szerda

DIY - szemhéjalapozó

Először is nagyon nagyon nagyon sok Boldog Születésnapot az én Anyucikámnak :) 
Puszillak innen is. ♥

Mára nem ezt a projektet terveztem, de sajnos elbukott a próbálkozás, de talán jövőhétre sikerül megcsinálni, még jó, hogy volt talonban más. :)
A mai bejegyzéshez a tippet Andi blogján olvastam, és annyira megtetszett, hogy tudtam ilyet nekem is kell készítenem. Mivel régóta nézegetem a szemhéjalapozókat és a róluk szóló véleményeket, ezért arra jutottam, hogy nem jutottam semmire. Annyi fajta van és mindegyikről jók a visszajelzések, hogy nem tudtam eldönteni melyiket vegyem meg, illetve az is közbe szólt, hogy most nincs annyira keret se rá. Eddig megoldottam sima alapozóval és az is, ha nem is tökéletesen, de bevált.


HOZZÁVALÓK

hagyományos alapozó
hidratáló arckrém
tégely, amiben tárolni fogjuk a szehéjalapozót

Amiket én felhasználtam:
  • Oriflame Ecobeauty Golden Beige alapozó
  • Oriflame Pure Nature Aloe Vera & Arnica extract arckrém
  • Essence Pure Skin színezett hidratáló
  • tégelynek pedig egy kiürült műkörmös dobozkát használtam, amiről nagy nehezen körömlakk- és sminklemosóval eltávolítottam a ragacsos zselét

Egyszerűen csak belenyomtam a tégelybe az alapozót, a színezett hidratálót és az arckrémet. Andi tapasztalata az volt, hogy próbáljunk minél könnyebb arckrémet összekeverni. Ezért a nehéz Oriflames arckrémemet, az Essence színezett hidratálójával próbáltam kiegyensúlyozni. Elvileg az alapozónak többnek kellene lennie, mint a hidratálónak, de mivel színezett hidratálót használtam, ezért nem volt szükség több alapozóra. Szerintem ha több került volna bele, akkor nagyon elnehezítené a szemhéjamat, de így tökéletes lett.


A hozzávalókat összekevertem egy hurkapálcikával és már készen is voltam a remek művel. Körülbelül 5 percet vehetett igénybe, de lehet, hogy nem volt annyi.


Szerencsére ennek a műkörmös tégelynek volt egy lezáró része is, így a krém nem fog a doboz kupakjára tapadni, ráadásul kis fülecskéje is van, amivel könnyen ki tudom emelni a tégelyből.

Végül pedig, hoztam pár swatch-ot, ami hűen igazolja a hatását.

 (Oriflame 11347-es paletta - balról simán, jobbról alappal)
 (Love Bird Luxury Make up Kit 04. - balról simán, jobbról alappal)

(MUA pro heaven and earth paletta - balról simán, jobbról alappal)

Engem meggyőzött és ezentúl biztos, hogy csak ezt fogom használni.
Ha nagyon beválik, akkor még az is lehet, hogy nem fogok professzionális szemhéjalapozót vásárolni.

Nektek, hogy tetszik?

7 megjegyzés:

  1. Na, nálad is nagyon szuper lett :)

    VálaszTörlés
  2. Régebben míg nem tudtam dönteni,én sima alapozót tettem a szemhéjamra:) ! Az is jobb volt, mint előtte magában a szemhéjpúder :D . Szépek lettek a színek! :)

    VálaszTörlés
  3. köszi szépen :) igen én is azt használtam, de ez nagyon jó ötlet volt, és szerencsére bevált! :)

    VálaszTörlés
  4. Az Essence színezett hidratálóját használtad csak magában teljes arcra? Mennyire hatásos?

    VálaszTörlés
  5. Igen használtam, csütörtökön jön a bejegyzés róla ;) majd lesd meg ^^

    VálaszTörlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥