2012. május 2., szerda

timka körömvirágos borotva szappan

A mai bejegyzés egy teszt lesz, még hozzá Timka körömvirágos - narancsos borotva szappanjáról.

(ezt a képet Timka oldaláról linkeltem be, neki jobb gépe van, mint nekem)

Először is kezdjük ott, hogy miért volt erre szükségem. A válasz nagyon egyszerű, én még mindig és szerintem életem hátralévő részében borotválkozni fogok. A "miért" kicsit égő, de hát ez van. A fájdalom küszöböm a pokol kapuját rugdossa, nem bírom se a gyantát, se az epillátort. Ne kérdezzétek, hogy fogok szülni, de ez nem is aktuális probléma (szerencsére).

A szappant egy nagyon kis aranyos barna csomagolásban, lematricázva és egy kis papírral kaptam. Mikor először elolvastam a kártyát, azt gondoltam "ez most komoly? léteznek még ilyen emberek?", szerencsére igen. A kártyán egy annyira aranyos és figyelmes kis üzenet állt, hogy azonnal beleszerettem a szappanba, akkor is ha esetleg nem válik be. :) Igazából nem az üzenet tartalma, hanem maga a gesztus, hogy írt nekem, ráadásul kézzel, nem valami kis nyomtatott szutykot.

"Kedves Dorka, Köszönöm a vásárlást, remélem tetszeni fog a szappan! Ha bármi gond lenne vele, nyugodtan írj. Szia: Timka"

A szappan szerintem nagyon aranyos. A közepén a Szafajet logó található belenyomdázva, ami szerintem nagyon jó ötlet, mivel ez eléggé egyedivé teszi az egészet. Timka azt írta nekem, hogy nem annyira érződik az illata. Ezt megcáfolom, még a papíron keresztül is éreztem a körömvirág illatát, és kibontva is remek.
Maga a szappan kör alakú és látni benne a körömvirág szirmait, nekem nagyon tetszik, hogy tényleg tudom, hogy mit rakott bele. A kiszerelése 100 g, és 800 forintot fizettem érte, és ráadásul nem kellett postaköltségre kiadnom, mivel Timka jött Szegedre és felajánlotta, hogy elhozza nekem :)

Összetétele: körömvirágfőzet, lúg, kókuszolaj, shea vaj, olívaolaj, szőlőmagolaj, körömvirágszirom, kurkuma





Akkor nézzük, mik voltak a tapasztalataim. 

A borotva szappant régen egy kefével felhabosították, majd úgy kenték a bőrre, vagy először felkenték a szappant, majd a bőrön felhabosították. Én a második megoldást választottam. Sajnos nem találtam hozzá olyan kefét, jobb híján a kezemmel oldottam meg, ami egyébként tökéletesen szolgálta a célt. Direkt megnövesztettem a lábamon a szőrt, hogy tudjam mit várjak el.

(fúúj :D)

Azt kell mondjam az eredmény valami csodálatos. Sosem gondoltam volna, hogy ennyire jól fog szuperálni. Általában be szokott gyulladni a szőrtüszőm és viszket mikor nő vissza. Annyira hálás voltam mikor mindkettő reakció elmaradt. A lábam olyan sima volt, mint még sosem, pedig rengeteg dolgot kipróbáltam, szappant is, de azok kiszárították a bőröm és még ha 1 kg testápolót kentem rá, akkor sem hozta helyre.

A lábamat 4 napja borotváltam le és a leghihetetlenebb az egészben, hogy alig nőtt valamit rajta a szőr. Szinte sörték sincsenek, olyan mintha 1 napos lenne.

(ha közelről nézitek, látszik valami kis bolha szőrszál)

Összegezve ez a szappan egy csodaszer, bárcsak ne fogyna el sose. 
Remélem, ha elfogy akkor tudok újat venni Timkától :)
Nos a bejegyzésből is kiderült, hogy nagyon beleszerelmesedtem, 
lehet, hogy másnak nem válna be ennyire, de nagyon örülök, hogy nekem bevált :)


Nektek hogy tetszik?
Kipróbálnátok?

10 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök és nagyon helyes bejegyzés lett:)))
    KÖSZI!

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök és köszönöm még egyszer :))

    VálaszTörlés
  3. hát ez nagyon szupernek néz ki :)

    VálaszTörlés
  4. nekem bevált, szóval tényleg tudom ajánlani. persze azt nem ígérhetem, hogy mindenkinél ilyen lesz a hatás, de ártani nem fog semmit :) igazából gondolom férfiaknak készült :D de hát ez van :)

    VálaszTörlés
  5. én Timka-tól vettem :) szerintem ha írsz neki emailt, megtudjátok beszélni a részleteket :) itt az oldala: http://szafajet.blogspot.com/ és az email címe: safayetfreedom@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Hát ez tök jó! Főleg hogy nincs tele minden sz*rral, mint a szőrtelenítő krémek.

    VálaszTörlés
  7. igen, igen ez benne a legeslegjobb :)

    VálaszTörlés
  8. Most találtam meg ezt a posztodat és vááá nekem is kell ilyen :D , én is borotva párti vagyok. Nagyon köszi a posztért ,nekem tök hasznos volt ,amúgy nagyon csípem a blogod ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen ^^ örülök, hogy neked is hasznos volt, szerintem érdemes kipróbálni. :)

      Törlés

Szia! Köszönöm a hozzászólást, nagyon örülök, hogy írtál! Amint tudok, válaszolok rá. Legyen szép napod! :)
Puszi, Dotty ♥